Kogo szukamy? Senior Account Manager
Proponowane widełki: 8 500 – 10 000 PLN netto (B2B)
Jak pracujemy? Pracujemy hybrydowo (mamy biura w Warszawie i Katowicach). Czasami jeździmy także na spotkania z klientami do innych miast.
Kim jesteśmy?
W Green Parrot już od kilkunastu lat łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy ponad 100-osobowy zespół specjalistów od digital marketingu i IT w naszej agencji marketingowej oraz software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 18 500 marketerów. Pracujemy dla najbardziej wymagających branż t.j.: farmacja, finanse, telco, FMCG, crypto.
Jeżeli chcesz nas lepiej poznać, zapraszamy do odwiedzenia zakładki „kariera” na naszej stronie:: https://greenparrot.pl/kariera/
Senior Account Manager – kogo szukamy?
Poszukujemy osoby, która będzie dla nas prawdziwym partnerem we współpracy i rozwoju agencji oraz biznesów naszych klientów. Osoba, którą zatrudnimy na stanowisku Senior Account Manager, powinna nie tylko terminowo i na najwyższym poziomie zorganizowania realizować projekty, ale także wsłuchiwać się w potrzeby klientów i przyczyniać się do stałego udoskonalania oferowanej usługi. Insighty, dostarczone przez Ciebie i Twoich klientów są dla nas jednym z kluczowych czynników rozwoju i sprzedaży usług agencji.
Szukamy doświadczonego negocjatora, managera, “spinacza” i osoby o wysokich kompetencjach interpersonalnych, która czuje rynek digitalu i tak samo jak my chce dostarczać klientom prawdziwą wartość biznesową. Dbałość o relacje wewnątrz firmy to warunek konieczny – bardzo ważna dla nas jest pozytywna atmosfera w zespole. 🙂
Do Twoich zadań na stanowisku Senior Account Managera w Green Parrot będzie należało:
- Efektywne i kompleksowe zarządzanie projektami z zakresu digitalu, social mediów oraz kampaniami 360.
- Zapewnienie utrzymania planów projektu, nadzorowanie alokacji zasobów, monitorowanie i raportowanie postępów projektu, a także ocena i łagodzenie ryzyka.
- Przejmowanie odpowiedzialności i zapewnienie doskonałości wykonawczej w całym obszarze odpowiedzialności.
- Tworzenie harmonogramów projektowych, zamówień i koordynacja budżetów, a także procesowanie formalności.
- Bieżący kontakt z klientem – budowanie i utrzymywanie pozytywnych, partnerskich relacji.
- Proponowanie klientom niestandardowych rozwiązań i dbanie o ich rozwój.
- Wsparcie przy tworzeniu strategii komunikacji dla klientów.
- Koordynacja i nadzór pracy działu kreacji, mediów, social mediów oraz podwykonawców.
- Stała współpraca z innym opiekunem klienta oraz zespołem realizacyjnym.
- Wymienianie się doświadczeniami, rozwój własny i współpracowników.
- Bycie ostoją spokoju w sytuacjach kryzysowych (owszem, zdarzają się) i zarządzanie nimi w celu wypracowania rozwiązania.
- Przygotowanie ofert i przetargów we współpracy z innymi działami agencji.
- Praca z ludźmi, rozmowy, spotkania i prezentacje.
Czego oczekujemy od Senior Account Managera?
- Minimum 4 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji reklamowej realizującej m.in. projekty digitalowe i social mediowe lub po stronie klienta (w tym bliska współpraca z innymi działami w agencji).
- Kompleksowego prowadzenia projektów marketingowych o różnorodnych zakresach i narzędziach.
- Doświadczenia w produkcji spotów video, sesji zdjęciowych.
- Znajomości wskaźników mediowych i specyfiki poszczególnych narzędzi.
- Doświadczenia w tworzeniu technologii dla landing page’y i stron internetowych.
- Umiejętności pracy dla klientów z różnych branż i negocjowania warunków współpracy.
- Świadomości i rozeznania w cenach rynkowych, umiejętności wyceniania realizacji.
- Zainteresowania trendami marketingowymi.
- Wielozadaniowości – umiejętności koordynacji i organizacji pracy w kilku projektach na raz.
- Relacyjnego i partnerskiego podejścia w pracy z klientami.
- Inicjatywy, zaangażowania i poszukiwania nowych rozwiązań mających wpływ na rozwój klientów agencji, aktywnej dosprzedaży.
- Wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, dbania o dobre relacje w zespole, otwartości na feedback i konstruktywnego udzielania go innym członkom zespołu.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B1.
Co mogłoby być Twoim dodatkowym atutem?
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów z branży farmacji.
- Umiejętność pracy przy zamówieniach publicznych.
- Otwartość na prowadzenie prezentacji i omówienia pracy zespołu podczas spotkania z klientem.
Co Ci oferujemy?
- Odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych.
- Pracę przy ciekawych i rozwojowych projektach dla znanych marek.
- Pracę hybrydową – mamy biura w Warszawie i w Katowicach.
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje.
- Możliwości rozwoju i podwyższania swojej stawki oraz budowania własnego zespołu.
- Pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmian.
- Pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość.
- Moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji!
- Po 3 miesiącach współpracy możliwość skorzystania z karty sportowej, pakietu medycznego oraz dofinansowania indywidualnych zajęć z j. angielskiego.
Jak aplikować?
Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie.
KLIKNIJ TU, BY APLIKOWAĆ PRZEZ FORMULARZ
Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Senior Account Managera/Managerki?
- Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy uznamy, że możemy do siebie pasować. 😉
- Rozmowa z Pauliną – HR Managerką – podczas rozmowy chcemy Cię lepiej poznać, dowiedzieć się, jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy itd.
- Zadanie rekrutacyjne – przygotowaliśmy odpowiednie zadanie, dzięki któremu będziesz mógł/mogła pokazać nam swoje skille.
- Rozmowa z Karoliną – Client Service Managerką, do której teamu dołączysz.
Do zobaczenia! 🙂