Kogo szukamy? Performance Specialist
Proponowane widełki: 6 000 – 9 000 PLN netto (B2B)
Model pracy: Praca zdalna – sporadyczne wyjazdy do klientów, mile widziane osoby z miejsc dobrze skomunikowanych z Warszawą
Kim jesteśmy?
W Green Parrot już od kilkunastu lat łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy ponad 100-osobowy zespół specjalistów od digital marketingu i IT w naszej agencji marketingowej oraz software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 21 200 marketerów. Pracujemy dla najbardziej wymagających branż t.j.: farmacja, finanse, telco, FMCG, crypto. W tym pracujemy dla firm, które wydają najwięcej na reklamę np. farmacja i beauty. Od kampanii wizerunkowych aż po specjalistyczne kampanie B2B.
Jeżeli chcesz nas lepiej poznać, zapraszamy do odwiedzenia zakładki „kariera” na naszej stronie:: https://greenparrot.pl/kariera/
Z kim chcemy pracować?
Chcemy pracować z osobą, która posiada duże doświadczenie i wiedzę w zakresie performance marketingu. Choć jesteśmy sporym zespołem, to struktura jest bardzo płaska i zawsze stawiamy na autonomiczność naszych doświadczonych ludzi.
Michał Bednarczyk, Head of Performance
Szukamy osoby, która:
- Ma ponad 2 lata praktycznego doświadczenia w bezpośrednim prowadzeniu i nadzorowaniu kampanii performance marketingowych.
- Posiada umiejętność prowadzenia, optymalizowania i rozwijania kampanii Google Ads, Facebook Ads.
- Zna CPC, CPM, CPA, CPL, PLA, ROAS.
- Jest samodzielna, niezależna i ma wysokie poczucie odpowiedzialności.
- Ma szeroką wiedzę na temat produktów marketingowych Google i ich wykorzystania w codziennej pracy (Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio).
- Rozpoznaje i ocenia nowe trendy rynku i otoczenia konkurencyjnego, proponuje usprawnienia, wdrożenie nowych narzędzi.
Co oferujemy?
- 6 000 – 9 000 zł netto/B2B
- Odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych.
- Pracę przy ciekawych i rozwojowych projektach dla znanych marek.
- Pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmian.
- Pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość.
- Moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji!
- Po 3 miesiącach współpracy możliwość skorzystania z karty sportowej, pakietu medycznego oraz dofinansowania indywidualnych zajęć z j. angielskiego.
Czym będziesz się zajmować w Green Parrot?
- Prowadzenie i optymalizacja wskazanych kampanii na rzecz Zleceniodawcy,
- Raportowanie wyników kampanii,
- Nadzór kampanii realizowanych przez dostawców zewnętrznych,
- Uczestnictwo w spotkaniach z Klientami,
- Tworzenie strategii mediowych, mediaplanów, prowadzenie warsztatów,
- Poszukiwanie nowych rozwiązań mediowych, optymalizacja działań i procesów mediowych,
- Rozwój kompetencji osób zaangażowanych w kampanie mediowe
Jak aplikować?
Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie.
KLIKNIJ TU, ABY APLIKOWAĆ
Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Performance Specialist?
- Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy uznamy, że możemy do siebie pasować. 😉
- Rozmowa z Pauliną – HR Managerką – podczas rozmowy chcemy Cię lepiej poznać, dowiedzieć się, jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy itd.
- Zadanie rekrutacyjne, które pomoże nam poznać Twoje skille.
- Rozmowa z Michałem – Head of Performance, do którego teamu dołączysz.
- Może pojawić się jeszcze jedno, krótkie spotkanie przed decyzją o złożeniu oferty.
Do zobaczenia! 🙂