Paramig Fast
w projekcie
Zwiększenie świadomości dotyczącej nowego produktu oraz, co najważniejsze, jego unikalnych na rynku cech.
Przełożenie wyjątowych atutów produktu na przekonującą i zapadającą w pamięć komunikację, która przyciągnie uwagę pacjentów w gąszczu konkurencyjnych marek.
Projekt kampanii, która dotrze do osób w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach i na każdym poziomie zaawansowania technologicznego.
Za całościowy sukces kampanii od etapu warsztatów, poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie odpowiadali:
Project Manager specjalizujący się w Pharmamarketingu. W jego portfolio znajdują się suplementy diety, wyroby medyczne (do laików i profesjonalistów), leki OTC, dermokosmetyki oraz usługi medyczne. Dzięki wykształceniu prawnemu i znajomości przepisów w zakresie reklamy produktów farmaceutycznych i usług medycznych sprawnie porusza się w pharmamarketingu, w tym zapewnia tworzenie materiałów kampanijnych w zgodzie z aktualnym porządkiem prawnym – ograniczając w tym zakresie pracę po stronie Klienta. Wykorzystując nowoczesne technologie, odpowiedzialny jest za realizowanie kampanii 360°.
Współpraca z Green Parrot to przede wszystkim pełne zrozumienie naszych potrzeb. Proponowane rozwiązania są kreatywne – zaskakują świezością i trafnością, a każdy detal jest dopracowany.
Opieka projektowa natomiast daje poczucie bezpieczeństwa i pełnego wsparcia. Wspólne działania są nie tylko efektywne, ale też inspirujące. To partnerzy, którzy naprawdę rozumieją, czym jest dobra, twórcza współpraca.