Instax Mini
przyniósł
maxi efekty!

Konkurs Instax Story
dla CEWE FOTOJOKER

W grudniu zorganizowaliśmy konkurs dla marki CEWE FOTOJOKER. Klient, którego przedstawiać nie trzeba, sprzedaje m.in. sprzęt Fujifilm. Wykorzystaliśmy modę na uroczy aparat tej marki i zastosowaliśmy elastyczną promocję akcji. Spójrzcie na efekty.

Instax Story
i gra o wejścia na stronę

Zadanie konkursowe polegało na opowiedzeniu historii związanej z aparatem Instax. Oczywiście mogła być wymyślona – im bardziej kreatywnie tym lepiej! Naszym głównym celem było generowanie ruchu na stronę www, dlatego aplikacja konkursowa znajdowała się na stronie internetowej CEWE FOTOJOKER.

Wpływowy przykład

Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy pominęli Influencer marketing! Zaangażowaliśmy zasięgową blogerkę, która idealnie pasowała do grupy docelowej. Szczesliva.pl umieściła na swoim blogu wyjątkowy wpis. Opowiedziała swoim czytelnikom o jej rodzinnej Instax Story i zachęciła do wzięcia udziału w konkursie.

https://www.szczesliva.pl/jedna-z-najlepszych-rzeczy-jaka-rodzic-moze-zrobic-dla-swoich-dzieci/

Maksymalne wsparcie

Konkurs promowaliśmy wielotorowo. Towarzyszyła mu kampania GDN, dwie kampanie na Facebooku i video na YouTube’ie.
W sumie promowane filmy były oglądane przez 2 miliony godzin. To naprawdę sporo. 🙂

 

Naszą kampanią zainteresowaliśmy około 40% grupy docelowej, do każdego dotarliśmy średnio ponad 4 razy! Główne cele uznajemy za osiągnięte.

Udział wzięli

Zainteresowanie zostało zdobyte!

Pełne video promocyjne obejrzano 870 tysięcy razy.
Zarejestrowaliśmy ponad 26 tysięcy wejść na stronę,
z czego 3 628 osób wzięło udział w konkursie. To nasze kolejne udane Story z 2018 roku.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice