Ceramika Paradyż

Ceramika Paradyż to polska, rodzinna firma. Lider i wiodący producent płytek ceramicznych w kraju oraz wizytówka polskiego przemysłu na świecie. Firma jest laureatem najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu i gospodarki.

Wyzwania i Cele

w tej współpracy

Klient zgłosił się do nas z prośbą o przygotowanie oferty na działania digitalowe i SoMe. Nasza oferta została doceniona i w październiku 2022 r. rozpoczęliśmy współpracę, która rozszerzana jest o kolejne elementy. W ramach działań prowadzimy:

Kampanie produktowe
i contentowe

Nasz zespół był odpowiedzialny od A do Z za opracowanie i wdrożenie kampanii produktowych i contentowych na różne kanały.

01

Prowadzenie wszystkich
kanałów social media marki

Jesteśmy odpowiedzialni za przygotowanie contentu na social media klienta (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest).

02

Obecność marki
w rich mediach

Marka zaczęła pojawiać się w nowych kanałach, głównie w rich mediach: Criteo, DV360.

03

Jak pracowaliśmy
i co zrobiliśmy?

Przede wszystkim warsztaty

Przeprowadziliśmy dla klienta warsztaty z Customer Journey Map, których efektem było wypracowanie person kluczowych dla marki, a także zmapowaliśmy potrzeby i ścieżki zakupowe tych person. Przygotowaliśmy także kompleksową strategię obecności marki w Internecie.

W obliczu ogromnej różnorodności wzorów i materiałów na rynku, Ceramika Paradyż stanęła przed zadaniem wyróżnienia swoich unikatowych, wysokiej jakości produktów ceramicznych i spieków wielkoformatowych. Kluczowe było dotarcie do inwestorów, projektantów i architektów z przekazem o wszechstronności i estetyce oferowanych rozwiązań.

00

Strategia i plan mediowy

Wypracowaliśmy optymalny plan mediowy wielokanałowej kampanii, opartej o media standardowe (Meta, Google) ale także rich media czy criteo/DV360. Postawiliśmy również na wysyłkę mailingów.

01

Współpraca 
z zewnętrznymi serwisami

Nawiązaliśmy współpracę z serwisami wnętrzarskimi typu Homebook czy Favi gdzie również promowane są produkty Ceramiki Paradyż.

02

Launch produktu

Nasz zespół wsparł markę w wprowadzeniu nowych produktów, spieków wielkoformatowych TRI-D, na rynek.

03

Rezultaty

Criteo

Kampanie na przestrzeni działań wygenerowały 166 431 086 wyświetleń reklam displayowych, wykorzystując ciekawe i przyciągające uwagę, animowane lub nawet interaktywne formaty rich mediowe i HTML5. Zdobyliśmy dzięki temu ponad 660 tys. kliknięć w celu przejścia na strony spod skrzydeł marki Ceramika Paradyż.

01

DV360

Kampanie na przestrzeni działań wygenerowały
124 179 441 wyświetleń reklam displayowych, wykorzystując ciekawe i przyciągające uwagę, animowane lub nawet interaktywne paralaksy i HTML5. Zdobyliśmy dzięki temu ponad 202 202 kliknięć w celu przejścia na strony spod skrzydeł marki Ceramika Paradyż.

02

Youtube

Kampanie na przestrzeni działań wygenerowały
22 888 548 wyświetleń reklam video w platformie Youtube, wykorzystywaliśmy do tego 6 sekundowe bumpery reklamowe z lektorem i bez , dłuższe formaty i Youtube shorts.

03

+115% użytkowników sklepu

O 167 761 (+115%) więcej nowych użytkowników sklepu. O 211 834 (+23,90%) więcej nowych użytkowników serwisu.

04

Kampanie w Meta

Sumarycznie kampanie w ramach platform meta dotarły do 8 763 594 kont (okolice 100% grup docelowych) wyświetlając się 68 871 46 1razy generując 510 030 przejść na stronę www przy okazji generując 112 102 polubien treści 928 udostepnień oraz 829 komentarzy.

05

Pinterest

Kampania w ramach Pinterest wygenerowała
9 282 779 wysiwetleń z czego 55 243 uzytkowników dokonała klikniecia pina.

06

Rezultaty w social mediach

Od początku działań z Ceramiką Paradyż opublikowaliśmy:

75

shortsów
na YouTube

172

posty
na Facebooku

156

postów
na Instagramie

155

pinów
na Pinterest

1401

stories

Osoby
prowadzące projekt

Magdalena Michałek-Mudło to Social Media Team Leaderka w Green Parrot. Magda ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SoMe, świetnie zna te bardziej tradycyjne, jak i nowe kanały społecznościowe.

Paulina Adamczyk, Group Account Leader w Green Parrot. Prowadziła projekty dla największych marek na rynku. Doskonale zorganizowana i odpowiedzialna, a do tego maksymalnie zaangażowana w każdy projekt

Od klienta

Piotr Krawczyk
Zastępca dyrektora marketingu, Ceramika Paradyż
Piotr Krawczyk
Zastępca dyrektora marketingu, Ceramika Paradyż

Green Parrot to partner, którego bardzo sobie cenię. Szukałem agencji, która digital ma w DNA i dysponuje solidnym technologicznym zapleczem. Agencji, która zrozumie nasz biznes i wesprze nas kompleksowo w działaniach promocyjnych. Parroci dowożą! Wspólne warsztaty i spotkania inspirują oba Zespoły i sprawiają, że do naszych projektów nie wdziera się rutyna. Nade wszystko jednak ustalone KPI są realizowane i to zwykle z solidną nadwyżką.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Piszę do was

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.