Usługi
Rozwiązania
SEO Manager
Jeszcze kilka lat temu optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO kojarzyła się głównie z ręcznym doborem słów kluczowych, link buildingiem czy edycją metadanych. Dziś coraz więcej zadań związanych z pozycjonowaniem przejmuje sztuczna inteligencja, która dzięki algorytmom i uczeniu maszynowym potrafi analizować ogromne zbiory danych i generować praktyczne rekomendacje. Czym jest AI SEO? Pojęcie to odnosi...
Sztuczna inteligencja otacza nas już z każdej strony. Wobec pojawienia się Google AI Overview, czyli wyników wyszukiwania podsumowanych przez agenta AI Gemini, właściciele stron internetowych mogą zauważać spadki we współczynniku klikalności i liczbie odwiedzin. Rodzi to naturalnie pytanie o proces pozycjonowania witryn, który wraz z biegiem czasu będzie ulegać modyfikacjom w związku ze zmianą w...
Algorytmy Google, nieustannie udoskonalane przez aktualizacje, koncentrują się na ocenie wartości treści, by promować strony dostarczające istotnych informacji użytkownikom. W tym kontekście negatywnie mogą być oceniane treści określane jako "thin content", czyli treści ubogie, pozbawione wartości merytorycznej lub bardzo zwięzłe. Czym dokładnie jest thin content, jakie ma konsekwencje dla SEO oraz w jaki sposób wpływa na ogólną jakość strony WWW?
Pozycjonowanie stron internetowych nie może być skuteczne bez dokładnie przemyślanej strategii. Mówimy w końcu o długofalowych działaniach, które będą ukierunkowane na realizację kluczowych celów biznesowych firmy. Co musisz wiedzieć na temat strategii SEO (Search Engine Optimization)? Jak przebiega opracowanie i wdrożenie strategii SEO?
Struktura witryny internetowej to element fundamentalny dla prawidłowego funkcjonowania i użyteczności strony. To także bardzo ważny czynnik, mający wpływ na proces pozycjonowania w wyszukiwarce.
Wraz z rozwojem mediów społecznościowych i serwisów contentowych oraz w związku z ich wciąż rosnącą popularnością, poszukujemy nowych form promocji naszej marki w Internecie. Chcemy docierać do klientów bezpośrednio, precyzyjnie trafiając do grupy docelowej.
Obecnie niemalże każdy biznes ma swoją stronę internetową lub przynajmniej profil na portalach takich jak Facebook czy Instagram. Warto wiedzieć jakiego rodzaju działania podejmować, by stać się bardziej rozpoznawalnym i widocznym w branży oraz prześcignąć swoją konkurencję.
Działania mające na celu wypozycjonowanie strony, a co za tym idzie – zwiększenie ruchu organicznego – dzielą się na dwa obszary, a mianowicie on-site i off-site. Aby strona mogła osiągać wysokie wyniki w wyszukiwarkach, musi zgrabnie łączyć oba obszary.
Bardzo ważne jest tworzenie treści, które przede wszystkim przynoszą użytkownikom wartość merytoryczną, są czytelne i poprawne, pomocne i użyteczne, ale równocześnie są też dobrze zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Jak więc stworzyć tekst, który będzie spełniał oczekiwania użytkowników, ale także robotów wyszukiwarek?