Kampania IVEX – syrop na kaszel

IVEX

Jak zbudowaliśmy świadomość marki i potroiliśmy sprzedaż?

O kliencie

SIROWA Poland

IVEX

IVEX to wyrób medyczny w formie syropu, wspomagający leczenie kaszlu suchego i mokrego. Dystrybutorem produktu jest firma SIROWA Poland, która podzieliła się z nami wyzwaniem zaplanowania i realizacji działań digital: od budowania świadomości marki po skuteczne dotarcie do osób realnie zainteresowanych zakupem.

Wyzwanie

Planując kampanię, stanęliśmy przed podwójnym wyzwaniem:
01

Zbudować rozpoznawalność marki

wśród mam, poszukujących sprawdzonych rozwiązań dla swoich dzieci.
02

Dotrzeć do osób realnie zainteresowanych zakupem

przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej efektywności kosztowej.

Nasze podejście

Od początku wiedzieliśmy, że kluczem będzie wideo - format, który najlepiej angażuje i edukuje konsumentów. Materiały wideo stały się głównym nośnikiem kampanii, ale nie jedynym środkiem do celu.

Elastyczne optymalizacje

Kampania była prowadzona w dynamicznym środowisku digital, co oznaczało ciągłe reagowanie na dane i elastyczną optymalizację. Zamiast kurczowo trzymać się jednej strategii, testowaliśmy różne kanały i formaty, by znaleźć te, które przyniosą najlepsze wyniki.

Strzał w dziesiątkę

Okazało się, że doskonale sprawdziły się nieoczywiste rozwiązania - na przykład Pinterest, który nie tylko zapewnił bardzo wysokie zaangażowanie, ale też znacznie niższe CPC w porównaniu do innych wiodących kanałów. Dodatkowo postawiliśmy na własne szablony rich media, które wyróżniały się na tle standardowych formatów i przyciągały uwagę użytkowników.

Rezultaty

Budowanie świadomości na masową skalę
16,7 mln
obejrzeń reklam wideo
Szeroki zasięg w wielu kanałach
166 mln
wyświetleń reklam
Ruch o wysokim zamiarze zakupowym
370 tys.
kliknięć w reklamy
Co najważniejsze, kampania przełożyła się bezpośrednio na zainteresowanie marką i sprzedaż:
+177%
wzrost wyszukiwań brandowych w Google wśród osób, które zobaczyły reklamy wideo na YouTube
273,87%
wzrost sprzedaży r/r


Podsumowanie

Jak zakończył się projekt?

Kampania IVEX pokazuje, że sukces w digitalu to nie tylko dobry start, ale przede wszystkim umiejętność reagowania na dane i odwaga w sięganiu po niestandardowe rozwiązania. Dzięki synergii wideo, rich media i niestandardowych kanałów dotarliśmy do konsumentów w najbardziej efektywny sposób.

Zespół realizujący projekt

Kasia Rutkowska
Senior Project manager
Mariola Popielarz
Head of GPmed Department
Patryk Lampkowski
Digital Marketing Coordinator
Emil Pasierowski
Performance Manager

Od klienta

Emilia Podolska
Brand Manager, SIROWA Poland

Zespół GPmed od początku wykazał się pełnym zrozumieniem naszych potrzeb i elastycznym podejściem do kampanii. Dzięki ich zaangażowaniu i elastycznemu podejściu udało się nam nie tylko zwiększyć świadomość marki, ale też osiągnąć realny wzrost sprzedaży. Współpraca przebiegała sprawnie, z pełnym profesjonalizmem i nastawieniem na wynik.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Napisz do nas

Inne case studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.
To jest lek. Dla bezpieczeństwa stosuj go zgodnie z ulotką dołączoną do opakowania. Nie przekraczaj maksymalnej dawki leku. W przypadku wątpliwości skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.