Kampania Paramig Fast

Synoptis Pharma

Jak dać się zauważyć w kategorii leków przeciwbólowych?

PARAMIG Fast, 500mg, granulat w saszetce. Jedna saszetka zawiera 500 mg paracetamolu (Paracetamolum). Wskazania do stosowania: Produkt leczniczy Paramig Fast stosuje się w objawowym leczeniu łagodnego do umiarkowanego bólu oraz gorączki. Podmiot odpowiedzialny: Synoptis Pharma Sp. z o.o. ul. Krakowiaków 65, 02-255 Warszawa. Charakterystyka Produktu Leczniczego PARAMIG Fast 04.07.2025 PAR/09/2025/08

Klient i produkt

Paramig Fast

Tło kampanii

Synoptis Pharma to spółka farmaceutyczna należąca do Grupy NEUCA, która od ponad 30 lat wspiera pacjentów w trosce o zdrowie i dobre samopoczucie. Działa holistycznie: rozwija sieć przychodni, ośrodki badań klinicznych, telemedycynę i e-commerce, a zdobyte doświadczenia przekłada na wsparcie aptek i pacjentów. W kategorii leków przeciwbólowych Synoptis Pharma wprowadziła Paramig Fast – innowacyjny lek OTC w formie musujących granulek, które rozpuszczają się już na języku. Mała, poręczna saszetka, cytrynowy smak, brak konieczności popijania i szybsze działanie niż klasyczne tabletki – to właśnie jego główne wyróżniki.

Wyzwania i Cele

w projekcie

Wyzwania:

Wzrost świadomości na temat nowego produktu – Paramig Fast

Zwiększenie  świadomości dotyczącej nowego produktu oraz, co najważniejsze, jego unikalnych na rynku cech.

01

Stworzenie wyróżniającej się komunikacji

Przełożenie wyjątowych atutów produktu na przekonującą i zapadającą w pamięć komunikację, która przyciągnie uwagę pacjentów w gąszczu konkurencyjnych marek.

02

Uniwersalny przekaz dla różnych grup demograficznych

Projekt kampanii, która dotrze do osób w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach i na każdym poziomie zaawansowania technologicznego.

03

Jak pracowaliśmy
i co zrobiliśmy?

Jako specjalizujący się w pharmamarketingu zespół GPmed odpowiadaliśmy za kompleksowy plan i egzekucję wszystkich elementów kampanii. Zobacz, co stworzyliśmy!
01

Założenia strategiczne komunikacji

Postawiliśmy na unikalny, nieoczywisty format – serię odcinków w formule talk-show.  Prowadzący, Bolesław Doskwiera, zapraszał gości o ciekawych historiach, budując lifestylowy kontekst prezentacji produktu. Każdy odcinek opowiadał o wybranej cesze leku – dzięki czemu odbiorca mógł łatwiej zapamiętać kluczowe benefity. Rozrywkowa, angażująca forma pozwoliła na wzbudzenie pozytywnych emocji względem marki..
02

Produkcja filmowa i sesja zdjęciowa

Odpowiadaliśmy za produkcję video i sesję zdjęciową wykorzystywanych w kampanii świadomościowej. Wszystkie odcinki dostępne są pod linkiem:
Obejrzyj
03

Materiały graficzne

Oprócz spotów wideo kampanię uzupełniliśmy o pakiet assetów mediowych – linkposty, karuzele, canvy, banery html5, assety richmediowe (cube, paralaxa, zdrapka), reelsy, stories i wiele innych.
Dzięki wiedzy farmaceutycznej zespołu GPmed, dobrej znajomości Charakterystyki Produktu Leczniczego oraz Prawa Farmaceutycznego i Rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych zespół mógł realizować materiały i wdrażać kampanię przy minimalnej liczbie poprawek, co znacznie przyspieszyło produkcję materiałów i zminimalizowało czas oczekiwania Klienta, który mógł się skupić na najważniejszych elementach projektu – warstwie komunikacyjnej i strategicznej.
04

Launch i realizacja kampanii świadomościowej

Zrealizowaliśmy kampanie digital w ekosystemach Meta, Google, TikTok, Librus, a także na platformach VOD (Skyshowtime, HBO Max, CDA) i poprzez Data Driven Mailing. Odcinki uzupełniliśmy teaserami i skrótami – wykorzystaliśmy sekwencyjny model emisji reklam, dzięki czemu użytkownik otrzymywał spójną historię. Wielokanałowa, niestandardowa kampania oparta na ponad 100 materiałach reklamowych, w tym autorskich spotach i zdjęciach była możliwa do zrealizowania dzięki sprawnym procesom i doświadczeniu zespołu egzekucyjnego.
05

Obsługa social media

Kompleksowo zadbaliśmy o kanały Facebook i Instagram marki. Odpowiadamy za tworzenie publikacji oraz monitorujemy komentarze pod kątem działań niepożądanych i sytuacji specjalnych – zgodnie z wymogami prawnymi dotyczącymi leków OTC.
06

Niestandardowe materiały BTL

Kampanię uzupełniliśmy o niestandardowe materiały BTL, takie jak na przykład kreatywne opakowania lizaków – wszystkie zaprojektowaliśmy z myślą o utrwaleniu wizerunku marki i wywołaniu pozytywnych skojarzeń.

Rezultaty

META
14+ mln
107,75 % KPI
Google Ads
16+ mln
118,36 % KPI
TikTok Ads
4+ mln
145,67 % KPI
DV360
2+ mln
141,82 % KPI
Średnio aż 43% widzów obejrzało spoty do końca na YouTube mimo możliwości pominięcia formatu.

Zespół realizujący projekt

Za całościowy sukces kampanii od etapu warsztatów, poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie odpowiadali:

Natalia Blacha
Sales & Market Strategy Specialist
Anna Kondek-Koim
Art Director & Team Leader
Alicja Pietrzyk
Copywriterka
Patryk Lampkowski
Digital Marketing Coordinator
Michał Miazga
Senior Performance Specialist

Osoba prowadząca

Szymon Słupczyński
Project Manager

Project Manager specjalizujący się w Pharmamarketingu. W jego portfolio znajdują się suplementy diety, wyroby medyczne (do laików i profesjonalistów), leki OTC, dermokosmetyki oraz usługi medyczne. Dzięki wykształceniu prawnemu i znajomości przepisów w zakresie reklamy produktów farmaceutycznych i usług medycznych sprawnie porusza się w pharmamarketingu, w tym zapewnia tworzenie materiałów kampanijnych w zgodzie z aktualnym porządkiem prawnym – ograniczając w tym zakresie pracę po stronie Klienta. Wykorzystując nowoczesne technologie, odpowiedzialny jest za realizowanie kampanii 360°. 

Od klienta

Synoptis Pharma

Współpraca z Green Parrot to przede wszystkim pełne zrozumienie naszych potrzeb. Proponowane rozwiązania są kreatywne – zaskakują świezością i trafnością, a każdy detal jest dopracowany. 

Opieka projektowa natomiast daje poczucie bezpieczeństwa i pełnego wsparcia. Wspólne działania są nie tylko efektywne, ale też inspirujące. To partnerzy, którzy naprawdę rozumieją, czym jest dobra, twórcza współpraca.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Napisz do nas

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których odsłaniamy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.
To jest lek. Dla bezpieczeństwa stosuj go zgodnie z ulotką dołączoną do opakowania. Nie przekraczaj maksymalnej dawki leku. W przypadku wątpliwości skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.