Grupa Cichy-Zasada to największa firma dealerska w branży motoryzacyjnej w Polsce.
W ich portfelu znajdziesz renomowane marki motoryzacyjne, z którymi współpracują blisko 30 lat, takie jak Volkswagen Samochody Osobowe, Škoda, Audi, Seat, Cupra i Volkswagen Samochody Dostawcze.
w projekcie
Razem z klientem koncentrowaliśmy się na wypracowaniu nowego KV oraz prowadzeniu działań digitalowych dla marki Volkswagen. Cele, jakie sobie postawiliśmy, to:
Klient posiada wiele salonów zlokalizowanych w różnych częściach Polski. Niektóre z nich znajdują się w dużych miastach, inne w nieco mniejszych.
Czasami salony znajdują się w obrębie tego samego miasta. Naszym wyzwaniem jest zebranie podobnej liczby konwersji w każdej z lokalizacji oraz sprawienie, aby lokalizacje nie kanibalizowały od siebie konwersji.
Aby określić kierunki komunikacji i zaplanować skuteczne działania, przez jeden dzień intensywnie pracowaliśmy z klientem na spotkaniu warsztatowym, podczas którego udało nam się wspólnie przygotować strategię działania mediowego w kampaniach leadowych.
Dzięki warsztatom wszystkie zespoły zaangażowane w projekt mogły dobrze poznać klienta, a tym samym rozpocząć budowanie pozytywnych i długofalowych relacji, które w praktyce przełożyły się na dobrze poukładany i zorganizowany proces współpracy, oparty na partnerskim podejściu. Warsztaty pozwoliły też na pogłębienie wiedzy o produktach nie tylko po stronie zespołu agencji, ale również klient dzięki szerszej perspektywie zyskał lepszy wgląd w tę część swojego portfolio.
Wypracowane wspólnie z klientem wyróżniające się i angażujące key visual oraz hasło nawiązujące do obecności marki VW na rynku od pokoleń – „Pokolenie VW”.
Nasza strategia opiera się na wsparciu klienta w realizowaniu kwartalnych KPI w danym obszarze sprzedaży samochodów. Naszym wyzwaniem jest targetowanie reklam, aby trafiały precyzyjnie do grupy odbiorców zainteresowanej danym rodzajem pojazdu oraz w określoną lokalizację, w której znajduje się oddział VW.
Nasza praca obejmuje działania reklamowe na platformie Meta. Kampanie pozwalają nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zintensyfikować częstotliwość kontaktu z reklamą. W kampanii wykorzystywaliśmy najbardziej angażujące formaty.
W działaniach skupiamy się na aktualnych potrzebach klienta. Prowadzimy kampanie dla różnych grup odbiorców, np. zawodowych (przedsiębiorców, lekarzy, policjantów), z różnymi samochodami (osobowe, dostawcze, elektryczne) w różnych lokalizacjach w całej Polsce.
Poniżej dzielimy się wynikami z aktualnie zakończonej kampanii, które przekroczyły 100% założonych KPI:
Za całościowy sukces kampanii, od etapu warsztatów poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie, odpowiadali:
Account Executive, specjalizujący się w tworzeniu efektywnych kampanii digitalowych i outdoorowych, charakteryzujący się niestandardowym myśleniem i ogromną dbałością o potrzeby klienta. Współpracował z czołowymi markami, takimi jak BYD, Volkswagen, Samsung i Hobby4Men. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w projekty przekładają się na innowacyjne podejście do reklamy oraz długotrwałe, wartościowe relacje z klientami.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Green Parrot ze względu na ich rzetelność, elastyczne podejście do wyzwań oraz umiejętność dostosowania się do naszych specyficznych potrzeb.
Współpraca z Wami jest bardzo profesjonalna i pełna zaangażowania, co ma duży wpływ na osiąganie wyznaczonych celów. Mimo że pojawiają się pewne trudności, wspólnie znajdujemy skuteczne rozwiązania, co uważam za wyjątkowo wartościowy aspekt naszej współpracy.