UlmaConstruccion

ULMA

ULMA Construccion należy do największych producentów systemów deskowań i rusztowań na świecie. Firma związana jest z budownictwem od 50 lat.

Cel

Celem kampanii dla ULMA była kreacja nowoczesnego wizerunku firmy z branży budowlanej.

Realizacja

Aktywności w mediach społecznościowych polegały na implementacji wielowątkowej kampanii budującej emocjonalne zaangażowanie konsumentów z marką. W tym celu powołano do życia ULMAstera - superbohatera marki oraz jego wrogów. Zaangażowanie fanów stymulowano dzięki konkursom w aplikacjach na Facebooku wspartych kampaniami reklamowymi.

Wyniki

W trakcie kampanii na profilach społecznościowych marki przybyło 20 000 fanów wśród nich 1200 stałych uczestników konkursów.

20 000
20 000 nowych fanów
1 200
1 200 stałych uczestników konkursów

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice