Tollway, dawniej ETS EU, ma kilkanaście lat doświadczenia w zakresie obsługi firm transportowych. Umożliwia polskim firmom transportowym otrzymywanie upustów za przejazdy autostradami oraz gwarantuje dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań płatniczych stosowanych przez europejskich przewoźników.
w projekcie
ETS EU funkcjonował do tej pory jako wyłączny przedstawiciel włoskiego konsorcjum CO. L. SE. A. Firma zwróciła się do nas, bo chciała przejść kompleksowy rebranding, aby się usamodzielnić i zaistnieć pod nową nazwą jako niezależny dostawca usług na rynku.
Naszym celem było:
Od kreacji nowoczesnego znaku, po projekt rozbudowanego akcydensu, odpowiadającego na potrzeby klienta.
Poprzez zbudowanie wyróżniającej się w sieci komunikacji SoMe oraz przemyślanej strategii medialnej.
Przeprowadziliśmy dogłębną analizę rynku ze wskazaniem głównych konkurentów.
Nasi eksperci przeprowadzili audyt strony firmowej klienta i zaproponowali szereg rozwiązań poprawiających widoczność witryny.
Dzięki bliskiej współpracy z klientem stworzyliśmy koherentny i kompleksowy system identyfikacji, o ponadczasowym charakterze.
Zadbaliśmy o to, aby cała komunikacja marki była spójna.
Wypracowany kod wizualny przełożyliśmy na równie atrakcyjne formaty social-mediowe.
Byliśmy odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych marki.
Za sprawną realizację projektu odpowiadali eksperci Green Parrot:
Green Parrot wykonał kawał świetnej roboty. To partner, który wykazał się maksymalnym profesjonalizmem, otwartością i zaangażowaniem. Z wnikliwością wszedł w niuanse naszego biznesu i przeprowadził go przez niełatwy proces tworzenia i promocji nowej marki. Z pełnym przekonaniem polecam współpracę!