REBRANDING + KAMPANIA WIZERUNKOWA

Tollway w nowej odsłonie

Tollway, dawniej ETS EU, ma kilkanaście lat doświadczenia w zakresie obsługi firm transportowych. Umożliwia polskim firmom transportowym otrzymywanie upustów za przejazdy autostradami oraz gwarantuje dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań płatniczych stosowanych przez europejskich przewoźników.

Wyzwania i Cele

w projekcie

ETS EU funkcjonował do tej pory jako wyłączny przedstawiciel włoskiego konsorcjum CO. L. SE. A. Firma zwróciła się do nas, bo chciała przejść kompleksowy rebranding, aby się usamodzielnić i zaistnieć pod nową nazwą jako niezależny dostawca usług na rynku.
Naszym celem było:

Zbudowanie nowej marki

Od kreacji nowoczesnego znaku, po projekt rozbudowanego akcydensu, odpowiadającegona potrzeby klienta.

01

Zwiększenia zainteresowania usługami firmy

Poprzez zbudowanie wyróżniającej się w sieci komunikacji SoMe oraz przemyślanej strategii medialnej.

02
01

Analiza rynku

Przeprowadziliśmy dogłębną analizę rynku ze wskazaniem głównych konkurentów.

Audyt strony www marki ETS

Nasi eksperci przeprowadzili audyt strony firmowej klienta i zaproponowali szereg rozwiązań poprawiających widoczność witryny.

Jak pracowaliśmy i co zrobiliśmy?

02

Opracowanie nowego ID marki — nazwa, logo, kolorystyka i wiele więcej!

Dzięki bliskiej współpracy z klientem stworzyliśmy koherentny i kompleksowy system identyfikacji, o ponadczasowym charakterze.

Przygotowanie rozbudowanej Księgi Znaku wraz z akcydensem

Zadbaliśmy o to, aby cała komunikacja marki była spójna.

03

Przygotowanie kreacji do komunikacji w digitalu

Wypracowany kod wizualny przełożyliśmy na równie atrakcyjne formaty social-mediowe.

Prowadzenie komunikacji marki w Social Mediach

Byliśmy odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych marki.

Rezultaty

454 000
zasięg na Facebooku
84 000
reakcji pod postami na Facebooku
497
polubień strony na Facebooku

Zespół realizujący projekt

Za sprawną realizację projektu odpowiadali eksperci Green Parrot:

Jakub Nalepa
Senior Graphic Designer
Agata Kruk
Senior Copywriter
Weronika Durbas
Social Media Manager
Tomasz Okrój
SEM Manager
Ania Byczek
SEO Team Leader

Osoba prowadząca

Natalia Rostworowska

Senior Key Account Manager z ponad 14-letnim doświadczeniem w zarządzaniu kampaniami marketingowymi. Pracowała dla największych brandów i ma na koncie kilka prestiżowych, branżowych nagród. Z wykształcenia psycholożka, jest również absolwentką kierunku z zakresu PR i reklamy.

Od klienta

Wojciech Wróbel
Dyrektor handlowy i Wiceprezes zarządu
Wojciech Wróbel
Dyrektor handlowy i Wiceprezes zarządu

Green Parrot wykonał kawał świetnej roboty. To partner, który wykazał się maksymalnym profesjonalizmem, otwartością i zaangażowaniem. Z wnikliwością wszedł w niuanse naszego biznesu i przeprowadził go przez niełatwy proces tworzenia i promocji nowej marki. Z pełnym przekonaniem polecam współpracę!

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Kontakt

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.