Edu Bears to dynamiczna firma edukacyjna, która stworzyła unikalną metodę nauki języka angielskiego dla dzieci – Teddy Eddie. Jest to innowacyjna metoda edukacyjna, która łączy naukę z zabawą, wykorzystując humor, ruch i aplikację mobilną, by wspierać proces uczenia się. Miś Teddy Eddie, symbol metody, towarzyszy dzieciom w każdym aspekcie nauki, zarówno w trakcie zajęć, jak i w codziennym utrwalaniu materiału. Metoda stanowi solidny fundament dla dalszej edukacji językowej.
w projekcie
Działania zostały zaprojektowane tak, by sprostać następującym celom:
Kompleksowe przeprowadzenie centralnej kampanii reklamowej obejmującej ponad 600 lokalizacji licencjobiorców.
Skuteczne dotarcie z ofertą kursów do rodziców dzieci w wieku 2 do 7 lat.
Wykorzystanie różnorodnych kanałów marketingowych w celu zwiększenia świadomości marki wśród potencjalnych klientów.
Rozpoczęcie współpracy z influencerami w celu poszerzenia zasięgu komunikacji.
Zachęcenie rodziców do odwiedzenia strony z wizytówkami szkół
i nawiązania kontaktu z placówkami oferującymi metodę Teddy Eddie.
integracja działań online i offline, w tym reklama na lustrach w galeriach handlowych oraz telewizja adresowana.
organizację webinarów, promocję ebooków oraz publikację artykułów sponsorowanych.
prowadzenie kampanii na Facebooku (w tym konkurs), Instagramie i YouTube.
działania w Google Ads, Bing, Meta i YouTube, wykorzystujące niestandardowe formaty reklamowe (np. poll ads).
angażowanie influencerów do promocji metody oraz zwiększania jej zasięgu.
Realizacja kampanii była prowadzona w etapach, aby maksymalnie wykorzystać sezonowe zainteresowanie klientów. Kluczowe kroki obejmowały:
Przygotowanie grup docelowych i szczegółowego planu mediowego, dostosowanego do lokalnych potrzeb.
Tworzenie i wdrażanie różnorodnych formatów reklamowych (standardowych i niestandardowych).
Tworzenie treści graficznych i wideo na potrzeby kampanii, w tym nagranie webinarium dla rodziców.
Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym dzięki stałemu kontaktowi z klientem i elastycznemu zarządzaniu budżetem.
Procedowanie współpracy z influencerami i monitorowanie jej efektywności.
Za całościowy sukces kampanii od etapu warsztatów, poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie odpowiadali:
Nasze wspólne działania z agencją Green Parrot pokazały, że wyróżnia się ona nie tylko kreatywnością, ale przede wszystkim zrozumieniem potrzeb klienta. Doceniamy ich szybkie reakcje, efektywność działań oraz otwartość na dialog, co pozwoliło nam czuć się zaopiekowani na każdym etapie kampanii.