Str8 drift

STR8

Marka STR8 należąca do firmy Sarantis, została wprowadzona na polski rynek w 2000 r. i bardzo szybko zyskała przychylność klientów. Marka posiada charakterystyczne, ponadczasowe opakowanie i oryginalne, pełne energii zapachy. STR8 nieustanie się rozwija, inspirując się nowymi trendami.

Cel

Celem kampanii Drift dla STR8 było zwiększenie zaangażowania na fanpage'u marki, a także promocja nowej linii zapachowej: STR8 Rebel

Realizacja

Na potrzeby kampanii stworzono specjalną grę zręcznościową w postaci aplikacji na Facebooku. STR8 to marka, która utożsamia się ze światem motoryzacji, dlatego zadaniem uczestników samochodowej gry wyścigowej było pokonanie wirtualnego toru w najkrótszym czasie, zdobywając przy tym punkty za efektywnie wykonane drifty.

Wyniki kampanii

STR8 Drift był jednym z najbardziej angażujących konkursów zrealizowanych w 2014 roku. Fanpage STR8 Polska zyskał dzięki akcji ponad 10 tys. nowych fanów. W grę zagrano ponad 18,5 tys. razy. STR8 Polska odnotował wysokie wskaźniki zaangażowania, w wyniku czego strona pojawiła się w październikowym rankingu Sotrender Fanpage Trends wśród piętnastu najbardziej interaktywnych stron w kategorii "kosmetyki".

18 500
18 500 razy zagrano w grę
10 000
ponad 10 000 nowych fanów na fanpage'u marki

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice