Celem polskiego oddziału marki - Samsung Electronics Polska - było zwiększenie świadomości szerokiej oferty produktów Samsung dedykowanych dla biznesu i przekonanie odbiorców do ekosystemu Android, a finalnie zwiększenie ilości leadów w zakresie B2B. Najlepszym rozwiązaniem okazał się podcast z udziałem polskich ekspertów i przedsiębiorców - influencerów i key opinion leaderów, liderów w swoich branżach.
Samsung to marka należąca do międzynarodowego, koreańskiego koncernu Samsung Group, który zatrudnia blisko 300 000 osób na całym świecie, generując rocznie ponad 172 miliardy dolarów obrotu.
Branding, dobór prowadzącego i gości, przygotowanie lokalizacji i realizacja nagrań audio/video oraz promocja i digitalowa oprawa podcastu - to wszystko musiało być zrealizowane w zgodzie z najlepszymi standardami w trybie ASAP.
Za koordynację i realizację całego projektu, odpowiada Katarzyna Kalend, Group Account Leaderka
w GreenParrot
Przygotowaliśmy scenografię, lokację i toolstack, niezbędny do realizacji nagrania podcastu w formie audio/video.
Zadbaliśmy o branding i naming podcastu.
Zaprojektowaliśmy landing page, key visuale, banery, intro i outro podcastu, zapowiedzi i trailery.
Przygotowaliśmy scenariusze 10 odcinków podcastu z placementem produktów Samsung.
Przygotowaliśmy scenariusze 10 odcinków podcastu z placementem produktów Samsung.
Przygotowaliśmy scenariusze 10 odcinków podcastu z placementem produktów Samsung.
To, co bardzo cenię we współpracy z GreenParrot to na pewno duża doza kreatywności, która świetnie wpisuje się w nasze biznesowe potrzeby. Podczas całej realizacji bardzo dobry kontakt. Doskonale dopasowani do naszej wizji goście podcastu. Profesjonalna, kompetentna egzekucja, świetna, nowczoesna oprawa nagrań. Realizacja projektu osiągnięta w szybkim tempie.
Katarzyna Ptak
MX B2B Marketing Specialist
Samsung Electronics