Samsung to marka należąca do międzynarodowego, koreańskiego koncernu Samsung Group.
Globalny gigant technologiczny zatrudnia blisko 300 tys. osób na całym świecie, generując rocznie
ponad 172 miliardy dolarów obrotu.
w projekcie
Jak pokazać przewagi urządzeń Samsung Galaxy nad konkurencyjnymi systemami oraz wytłumaczyć najczęściej używane funkcje i aplikacje w przystępny i angażujący sposób?
Celem kampanii było dotarcie do jak największej liczby odbiorców końcowych, potencjalnych klientów marki.
Kampania miała wspomóc zwiększenie świadomości różnic pomiędzy systemami operacyjnymi, rozwiązaniami i produktami.
Każde działanie marketingowe w końcu prowadzi do sprzedaży. W tej kampanii ważne były również rekomendacje sprzedawców w zakresie oferowanych rozwiązań i produktów.
Nasz zespół przygotował branding, Samsung – Galaxy Explained, który w spójny i przejrzysty sposób nawiązywał do idei projektu.
Do każdego z 10 odcinków przygotowaliśmy scenariusz, który w wyczerpujący i atrakcyjny sposób porusza konkretne zagadnienie związane z produktami Samsung.
Wskazaliśmy odpowiedną lokację oraz opracowaliśmy scenerię do nagrań, które idealnie współgrały z tematyką odcinków video.
Nasz zespół koordynował i odpowiadał za cały proces nagrań i postprodukcji wszystkich 10 odcinków.
Wyzwanie, jakie postawił przed nami Samsung wymagało zaangażowania ekspertów Green Parrot z różnych obszarów. Dzięki sprawnej współpracy naszych specjalistów z zespołem Samsung stworzyliśmy 10 angażujących odcinków video, które w krótkim czasie zyskały miliony wyświetleń.
Za sprawną realizację projektu odpowiadali eksperci Green Parrot:
Profesjonalizm, elastyczne podejście i terminowość pozwoliła osiągnąć zamierzony cel w skuteczny sposób, a skomplikowany projekt był dla nich wyzwaniem a nie problemem. Z przyjemnością wrócimy do kolejnej współpracy. Dziękuję za tak wzorowe przeprowadzenie projektu i szczerze polecam współpracę z tym zespołem.