Polbruk

Polbruk to producent kostki brukowej i elementów małej architektury, który od ponad 30 lat dostarcza materiały do aranżacji pięknych i trwałych nawierzchni. Marka Polbruk stanowi część międzynarodowego koncernu CRH.

Wyzwania i Cele

w tej współpracy

Z marką Polbruk współpracujemy nieprzerwanie od 2019 r. Na przestrzeni 5 lat zakres wsparcia marketingowego brandu jest sukcesywnie rozwijany o dodatkowe działania, projekty i kanały komunikacji.

Świadomość marki

Zwiększanie świadomości Polbruk na polskim rynku i budowanie wizerunku marki eksperta, fachowca i partnera w branży budowlanej.

01

Budowanie społeczności wokół marki

Budowanie społeczności zainteresowanej tematyką materiałów budowlanych.

02

UGC i influencer marketing

Pozyskiwanie wartościowego user generated content i współpraca z influencerami.

03

Jak pracowaliśmy i co zrobiliśmy?

Opracowanie kompleksowej strategii marketingowej

Byliśmy odpowiedzialni m.in. za stworzenie User Person i Customer Journey Map

01

Opracowanie komunikacji marki
w SoMe

Nasz zespół jest odpowiedzialny za komunikację na kanałach marki (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Pinterest).

02

Konkursy
w mediach społecznościowych

Jesteśmy odpowiedzialni za przeprowadzanie konkursów w SoMe marki.

03

Kampanie mediowe i produktowe

Prowadzimy kampanie ukierunkowane na dotarcie do konkretnych person i budowę zaangażowania wśród strategicznych grup docelowych.

04

Działania CSR

Nasz zespół ekspertów wspiera markę Polbruk w działaniach z zakresu CSR.

05

Współpraca
z influencerami

Jesteśmy odpowiedzialni za research, dobór i współpracę z twórcami z branży home & garden

06

Współpracujemy z wieloma influencerami z branży home & garden m.in.:

Rosi’s Home
@Homekoncept_28
Marzena
Wójcik-Ługowska
@Here_comes_the_house
Dom z Widokiem 3
@Domzwidokiem_3l

Rezultaty

3,6 mln
wyświetleń publikacji influencerów w 2022 r.
51,5 mln
wyświetleń Meta Ads
od 2020 r.
2 mln
wyświetleń na TikToku marki
392%
realizacji KPI w konkursie SM “OdNowa” i 36 tys. użytkowników na landing page'u

Zespół realizujący projekt

Za sprawną realizację projektu odpowiadali eksperci Green Parrot:

Mariola Popielarz
Head Of GP Med
Paulina Adamczyk
Senior Account Manager
Katarzyna Delekta
Social Media & Business Development Manager
Weronika Sowa
Junior Social Media Specialist
Kamila Studzińska
SEM Specialist

Od klienta

Magdalena Pieczulis
Polbruk
Magdalena Pieczulis
Polbruk

Partnerska współpraca 360 stopni z Green Parrot jest dla naszej marki naprawdę efektywnym rozwiązaniem. W jednym zespole dostajemy wsparcie, wiedzę i doświadczenie w wielu aspektach multichannel marketingu.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Kontakt

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.

Paramig

Synoptis Pharma to spółka farmaceutyczna należąca do Grupy NEUCA, która od ponad 30 lat wspiera pacjentów w trosce o zdrowie i dobre samopoczucie. Działa holistycznie: rozwija sieć przychodni, ośrodki badań klinicznych, telemedycynę i e-commerce, a zdobyte doświadczenia przekłada na wsparcie aptek i pacjentów. W kategorii leków przeciwbólowych Synoptis Pharma wprowadziła Paramig Fast – innowacyjny lek OTC w formie musujących granulek, które rozpuszczają się już na języku. Mała, poręczna saszetka, cytrynowy smak, brak konieczności popijania i szybsze działanie niż klasyczne tabletki – to właśnie jego główne wyróżniki.
zobacz

Pluxee Polska

Pluxee stanęło przed wyzwaniem prowadzenia działań mediowych, które jednocześnie odpowiadałyby na potrzeby zróżnicowanych grup docelowych i realizowały ambitne cele biznesowe. Kluczowym celem było pozyskiwanie wartościowych leadów oraz maksymalizacja liczby transakcji w e-commerce w okresach szczytowej sprzedaży. Kampanię zaprojektowano tak, by była skalowalna, skuteczna przez cały rok i elastycznie dopasowana do sezonowości usług Pluxee.
zobacz

better. gaming agency

better. gaming agency zgłosiło się do nas z potrzebą odświeżenia wizerunku i stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej, która będzie odpowiadać ich pozycji na rynku. Współpracę rozpoczęliśmy od przeprowadzenia kompleksowego procesu strategicznego, który pozwolił nam dookreślić kierunek nowej identyfikacji podkreślającej charakter i ambicje agencji.
zobacz