Kampania świadomościowa w gamedev

Twórcom platformy chodziło o dotarcie do obu grup odbiorców swoich usług: zarówno twórców contentu (game developerów), jak i konsumentów (graczy, którzy mają zainteresować się grami wspieranymi przez Playstrict)

NASZE WYZWANIE:
Przygotowanie i egzekucja strategii w trzech krokach:

Playstrict – Gaming Growth Platform to polska platforma marketingowa dla game developerów do publikacji i promocji ich gier mobilnych, która działa na kilkunastu międzynarodowych rynkach już od 2021 roku.

NASZE WYZWANIE:
Przygotowanie i egzekucja strategii w trzech krokach:
1

Zbudowanie świadomości i pozyskanie pierwszych game developerów, którzy chcą rozwijać swoje produkty mobilne z Playstrict

2

Selekcja rynków docelowych i kanałów reklamowych w oparciu o testowe kampanie

3

Dotarcie do graczy - potencjalnych użytkowników promowanych przez Playstrict gier

ROZWIĄZANIE:

Jak to zrobiliśmy?

  • Przygotowaliśmy kreacje, zaprojektowaliśmy kampanie i uruchomiliśmy reklamy w systemach:
    – Meta Ads
    – Twitter Ads
    – Quora Ads
    – LinkedIn Ads (InMail)
    – Google Ads (search)
  • Poprowadziliśmy kampanię międzynarodową na 24 rynkach zagranicznych
  • Zrealizowaliśmy kampanię, skierowaną do graczy poprzez reklamy na TikToku, Facebooku i w Google

Rezultaty

611%

realizacji KPI

104

nowych klientów

Za koordynację i realizację całego projektu odpowiadali:

Przemysław Kossakowski

Performance Specialist

Tomasz Okrój

SEM Manager

Opinia klienta

 

 

Szybkość reakcji i feedbacku. Trafne uwagi i sugestie. Otwarta głowa na testy i nowe pomysły. To charakterystyczne cechy wspólnych kampanii performance z Green Parrot. Cieszę się, że mogliśmy razem pracować nad rozwojem naszej platformy.

 

 

Patryk Wroński

Product Manager @ Playstrict

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice