Twórcom platformy chodziło o dotarcie do obu grup odbiorców swoich usług: zarówno twórców contentu (game developerów), jak i konsumentów (graczy, którzy mają zainteresować się grami wspieranymi przez Playstrict)
Playstrict – Gaming Growth Platform to polska platforma marketingowa dla game developerów do publikacji i promocji ich gier mobilnych, która działa na kilkunastu międzynarodowych rynkach już od 2021 roku.
Zbudowanie świadomości i pozyskanie pierwszych game developerów, którzy chcą rozwijać swoje produkty mobilne z Playstrict
Selekcja rynków docelowych i kanałów reklamowych w oparciu o testowe kampanie
Dotarcie do graczy - potencjalnych użytkowników promowanych przez Playstrict gier
ROZWIĄZANIE:
Jak to zrobiliśmy?
611%
realizacji KPI
104
nowych klientów
Za koordynację i realizację całego projektu odpowiadali:
Przemysław Kossakowski
Performance Specialist
Tomasz Okrój
SEM Manager
Szybkość reakcji i feedbacku. Trafne uwagi i sugestie. Otwarta głowa na testy i nowe pomysły. To charakterystyczne cechy wspólnych kampanii performance z Green Parrot. Cieszę się, że mogliśmy razem pracować nad rozwojem naszej platformy.
Patryk Wroński
Product Manager @ Playstrict