Świadomość marki w Trójmieście

Zespół Objectivity chciał zwiększyć świadomość ich marki na terenie Trójmiasta wśród młodych osób, zainteresowanych software’em i programowaniem. Kampania miała być podzielona na dwie części - czerwiec/lipiec 2022 i wrzesień/październik 2022. Wszystko po to, aby rozwijać w przyszłości marketing rekrutacyjny i employer branding.

NASZE WYZWANIE:
Dotarcie do precyzyjnej grupy programistów, testerów i ekspertów IT z Trójmiasta

Objectivity to międzynarodowa korporacja ze świata nowych technologii z 6 oddziałami na całym świecie. Firma istnieje od 1991 roku i zatrudnia obecnie ponad 900 specjalistów IT. Kluczowymi usługami Objectivity są konsulting IT i bespoke software development.

NASZE WYZWANIE:
Dotarcie do precyzyjnej grupy programistów, testerów i ekspertów IT z Trójmiasta

ROZWIĄZANIE:

Ułożyliśmy strategię i uruchomiliśmy kampanię świadomościową na terenie Gdańska i okolic

  • Zdiagnozowaliśmy konkretne grupy docelowe,
  • Określiliśmy cele związane z marketingiem rekrutacyjnym i employer brandingiem Objectivity
  • Wskazaliśmy najlepsze kreacje (m.in. 6-sekundowe bumpery),
  • Wybraliśmy najlepsze kanały reklamowe – Google Ads (GDN + YouTube) oraz Meta Ads

Kampania już po miesiącu zrealizowała “z górką” większość założonych celów przy wydatkowaniu 50% założonego budżetu

Jedna z kreacji pojawi się w Gdańsku niebawem jako mural, a my będziemy wspierać premierę murala odpowiednim remarketingiem. Wszystko po to, aby na dobre osadzić się w głowach potencjalnych odbiorów w Trójmieście i sprawić, że połączenie wcześniejszego styku z marką, murala i remarketingu przyniesie długoterminowe efekty rekrutacyjne.

Rezultaty

Static Facebook/Instagram Ads

120%

realizacji KPI

Video Facebook/Instagram Ads

148%

realizacji KPI

YouTube Ads

409%

realizacji KPI

473 135

unikalnych odbiorców kampanii

GDN

323%

realizacji KPI

Za koordynację i realizację całego projektu odpowiadali

Lidia Krasowska

senior account manager

Przemysław Kossakowski

performance specialist

Opinia klienta

W Employer Brandingu liczby są ważne – a tu mierzalność była ponad oczekiwania. Od teamu Green Parrot dostałam to, czego potrzebowaliśmy, a nawet więcej. Doceniam sam kontakt z zespołem projektowym – krótko, zwięźle i na temat.

Czułam, że kampania jest pod kontrolą, regularnie dostawałam wyniki kampanii i rekomendacje. Planujemy kolejne akcje, skoncentrowane na budowaniu świadomości marki i kolejne kampanie rekrutacyjne w oparciu o narzędzia, które Parroci wskazali jako najskuteczniejsze, żeby jeszcze bardziej podnieść naszą efektywność.

Milena Jeziorna,

EMPLOYER BRANDING SPECIALIST

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice