Tak się buduje bazę klientów!

Chatbot dla Murapol.pl

Murapol S.A. to wiodący polski deweloper mieszkaniowy. Firma ma za sobą ponad 19 lat doświadczenia i kilkadziesiąt zrealizowanych projektów. Od początku działalności grupy, czyli od 2001 roku, deweloper zrealizował ok. 60 inwestycji – 260 budynków, w których znajduje się w sumie prawie 13,5 tys. lokali.

Fundament – boom mieszkaniowy (wyzwanie)

Ze względu na rosnące zainteresowanie zakupem mieszkań, Murapol mierzył się z ogromną liczbą zapytań o ofertę.

Naszym wyzwaniem było stworzenie interface’u konwersacyjnego do zbierania leadów oraz obsługiwanie klientów o każdej porze dnia i nocy.

Rozwiązanie

Zbudowaliśmy funkcjonalną przestrzeń do rozmowy z widokiem na katalog dostępnych nieruchomości. Na stronie murapol.pl umieściliśmy dedykowanego Wirtulnego Asystenta. Zintegrowaliśmy go z bazą mieszkań i systemem CRM Sales Manago.

Korzystając z chatbota, użytkownicy mogą m.in.:

  • określić wielkość poszukiwanego mieszkania,
  • wskazać preferowaną liczbę pokoi i piętro,
  • otrzymać informacje o wsparciu doradcy kredytowego.

Rezultat

Liczby mówią same za siebie – Wirtualny Asystent zamieszkał w Murapolu na stałe i z sukcesem pomaga okiełznać nowoczesną sprzedaż nieruchomości.

Użytkownicy mogą z łatwością poznać całą ofertę, obejrzeć mieszkania i sprecyzować swoje oczekiwania, a Murapol otrzymuje zbiór hot leadów od osób poważnie zainteresowanych kupnem mieszkania.

W ciągu pierwszych 7 dni

chatbot wygenerował 250 leadów.

Aż 86% osób przeszło ścieżkę

od wizyty na stronie do pozostawienia kontaktu.

Chatbot przyspiesza komunikację

i jest idealnym wstępem do skutecznej sprzedaży.

 

 

Jeśli zainteresował Cię ten projekt albo… szukasz mieszkania, przetestuj naszego chatbota na stronie: www.murapol.pl

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice