Mikroflora 3w1 i Green Parrot!

Grunt to udana
kampania!

Florovit Mikroflora 3w1 to rewolucyjny
produkt, który dzięki unikalnemu połączeniu 3 aktywnych elementów użyźnia, chroni i odżywia glebę.

Właścicielem marki jest Grupa INCO S.A.

Nasze wyzwanie:

Wprowadzenie na rynek unikalnego produktu, budowa świadomości Florovit jako eksperta na rynku i zapewnienie Polakom żyznej gleby oraz zdrowych zbiorów!

Zadania agencji

Opracowanie kompleksowej strategii marki, opierającej się na działaniach social media, video, a także Influencer Marketingu.

Opracowanie wszelkich materiałów do kampanii digitalowej.

Wdrożenie i zarządzanie kampanią mediową, w tym GDN, YT Ads, social media ads.

Opracowanie i wdrożenie dedykowanego landing page’a produktowego.

Obsługa profilu marki w social media.

Realizacja

  • Działania zaczęliśmy od dogłębnej analizy konkurencji i wyróżnienia przewagi produktu.
  • Opracowaliśmy kierunek wizualny dla działań digital oraz wdrożyliśmy landing page.
  • Ciężar kampanii mediowej położyliśmy na animacji przedstawiającej sposób działania i zalety produktu.

Kampania przebiegała także w porozumieniu z wybranymi Influencerami, zajmującymi się tematyką ogrodniczą, domową, lifestylową.

Do współpracy zaprosiliśmy 7 influencerów, między innymi poli_ogród i Leniwą niedzielę.

Efekty

Poraz kolejny potwierdziliśmy, że mądrze zaprojektowana kampania i bliska współpraca działu kreacji z mediami przynosi doskonałe efekty.

6mln

Wygenerowaliśmy blisko 6 milionów
wyświetleń reklamy GDN.

27sekund

Użytkownicy oglądali video średnio
przez 27 sekund co sprawiło, że większość
z nich dobrze zapoznała się z produktem i marką.

259%

Bumper osiągnął 259% realizacji,
co pokazuje, że efektywność kosztowa
tej kampanii była bardzo wysoka.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice