Wprowadzenie na rynek unikalnego produktu, budowa świadomości Florovit jako eksperta na rynku i zapewnienie Polakom żyznej gleby oraz zdrowych zbiorów!
Opracowanie kompleksowej strategii marki, opierającej się na działaniach social media, video, a także Influencer Marketingu.
Opracowanie wszelkich materiałów do kampanii digitalowej.
Wdrożenie i zarządzanie kampanią mediową, w tym GDN, YT Ads, social media ads.
Opracowanie i wdrożenie dedykowanego landing page’a produktowego.
Obsługa profilu marki w social media.
Kampania przebiegała także w porozumieniu z wybranymi Influencerami, zajmującymi się tematyką ogrodniczą, domową, lifestylową.
Do współpracy zaprosiliśmy 7 influencerów, między innymi poli_ogród i Leniwą niedzielę.
6mln
Wygenerowaliśmy blisko 6 milionów
wyświetleń reklamy GDN.
27sekund
Użytkownicy oglądali video średnio
przez 27 sekund co sprawiło, że większość
z nich dobrze zapoznała się z produktem i marką.
259%
Bumper osiągnął 259% realizacji,
co pokazuje, że efektywność kosztowa
tej kampanii była bardzo wysoka.