Kluczowym biznesowym celem klienta jest realizowanie jak największej ilości badań z zakresu diagnostyki obrazowej i leczenie pacjentów onkologicznych. Za koordynację i realizację całego projektu odpowiada Kamila Studzińska, SEM Specialist.
Affidea to międzynarodowa sieć nowoczesnych centrów diagnostycznych oraz radioterapii onkologicznej z ponad 20-letnim doświadczeniem. Działa w 15 europejskich krajach, a Polsce zatrudnia ponad 1 100 osób. Specjalizuje się w diagnostyce obrazowej, a także w kompleksowej opiece dla pacjentów onkologicznych, z której mogą oni korzystać w Affidea Międzynarodowych Centrach Onkologii w ramach kontraktu z NFZ.
ROZWIĄZANIE:
Audyt prowadzonych kampanii Google Ads realizowanych na kontach reklamowych Affidea i optymalizacje:
21
miast, w których zoptymalizowaliśmy kampanię
124%
więcej połączeń telefonicznych
25%
osób umówiło się na badania
Szybki kontakt, konkretne wskazówki i usprawnienia, lepsze efekty w ramach tego samego budżetu, a przede wszystkim zdecydowanie więcej pacjentów w naszych placówkach. To kluczowe zalety współpracy z Green Parrot. Jeśli chodzi o performance marketing, ogromnie doceniamy ich wsparcie, zaangażowanie i skuteczność.
Katarzyna Olejnik,
KIEROWNICZKA DS. MARKETINGU W AFFIDEA POLSKA