Employer branding dla Mastermedia

Wspólnie z Klientem ustaliliśmy marketingowe priorytety i zdiagnozowaliśmy, że na pierwszy plan wysuwają się potrzeby, związane z działaniami Employer branding. Z tą wiedzą przystąpiliśmy do realizacji całej kampanii, za którą odpowiedzialna była Katarzyna Kalend, senior account manager w Green Parrot.

NASZE WYZWANIE:
Employer branding i kampanie rekrutacyjne, które zwiększą ilość napływających CV

Mastermedia to jeden z największych polskich eksporterów żywności i produktów użytku codziennego w Europie Środkowo-Wschodniej, który od 15 lat aktywnie działa na 8 międzynarodowych rynkach, generując blisko 1 mld złotych obrotu. Mastermedia zatrudnia ponad 750 pracowników. Przy tak licznej obsadzie rekrutacja, onboarding i utrzymanie nowych Pracowników to ogromne wyzwanie.

NASZE WYZWANIE:
Employer branding i kampanie rekrutacyjne, które zwiększą ilość napływających CV
1
Zwiększenie ilości napływających CV na stanowiska white i blue collar.
2
Prowadzenie kampanii rekrutacyjnych w dwóch miastach jednocześnie: w Poznaniu i Lublinie.
3
Stworzenie wizerunku Mastermedia jako atrakcyjnego pracodawcy.

ROZWIĄZANIE:

Multichannelowa kampania 360°, w której połączyliśmy kompetencje agencji Green Parrot i software house'u Develtio:

  • Zaproponowaliśmy claim - motyw przewodni kampanii: „Poniedziałki da się lubić”
  • Zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy od zera firmową stronę WWW
  • Założyliśmy i poprowadziliśmy oficjalny employer brandingowy profil Mastermedia na Facebooku: „Twoja przyszłość w Mastermedia”
  • Zrealizowaliśmy filmy employer brandingowe na kanał YouTube marki i uruchomiliśmy kampanię YouTube Ads

Rezultaty

262%
realizacji KPI w kampanii YouTube Ads
480%
realizacji KPI w kampanii GDN
250%
realizacji KPI w kampanii Facebook Ads
65 000
unikalnych przejść z kampanii na stronę WWW w 3 miesiące
900%
więcej spływających CV
480 000
wyświetleń filmów EB na YouTube

Opinia klienta

Dlaczego wybraliśmy Green Parrot? Spodobało nam się ich strategiczne, kompleksowe podejście do marketingu i employer brandingu. W 3 miesiące wspólnie zrobiliśmy coś, co zostało dostrzeżone, przez wielu pracowników w Polsce oraz zagranicą i inne firmy. Dzięki temu staliśmy się bardziej rozpoznawalną marką pracodawcy na rynku w Lublinie i w Poznaniu oraz widzimy większy spływ CV – co niezmiernie cieszy. Ale to nie koniec. Już opracowujemy kolejne plany – przed nami jeszcze seria wspólnych działań EB i CSR w 2022 roku.

Marta Hale,
DYREKTOR HR

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice