Wspólnie z Klientem ustaliliśmy marketingowe priorytety i zdiagnozowaliśmy, że na pierwszy plan wysuwają się potrzeby, związane z działaniami Employer branding. Z tą wiedzą przystąpiliśmy do realizacji całej kampanii, za którą odpowiedzialna była Katarzyna Kalend, senior account manager w Green Parrot.
Mastermedia to jeden z największych polskich eksporterów żywności i produktów użytku codziennego w Europie Środkowo-Wschodniej, który od 15 lat aktywnie działa na 8 międzynarodowych rynkach, generując blisko 1 mld złotych obrotu. Mastermedia zatrudnia ponad 750 pracowników. Przy tak licznej obsadzie rekrutacja, onboarding i utrzymanie nowych Pracowników to ogromne wyzwanie.
ROZWIĄZANIE:
Multichannelowa kampania 360°, w której połączyliśmy kompetencje agencji Green Parrot i software house'u Develtio:
Dlaczego wybraliśmy Green Parrot? Spodobało nam się ich strategiczne, kompleksowe podejście do marketingu i employer brandingu. W 3 miesiące wspólnie zrobiliśmy coś, co zostało dostrzeżone, przez wielu pracowników w Polsce oraz zagranicą i inne firmy. Dzięki temu staliśmy się bardziej rozpoznawalną marką pracodawcy na rynku w Lublinie i w Poznaniu oraz widzimy większy spływ CV – co niezmiernie cieszy. Ale to nie koniec. Już opracowujemy kolejne plany – przed nami jeszcze seria wspólnych działań EB i CSR w 2022 roku.
Marta Hale,
DYREKTOR HR