C-THRU
Marka C-THRU należąca do firmy Sarantis, adresowana jest do nowoczesnej kobiety, która jest energiczna i dynamiczna. Pozycja C-THRU na rynku jest coraz silniejsza.
Marka C-THRU należąca do firmy Sarantis, adresowana jest do nowoczesnej kobiety, która jest energiczna i dynamiczna. Pozycja C-THRU na rynku jest coraz silniejsza.
Budowa trwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, promocja produktów oraz kreacja nowoczesnego wizerunku marki C-THRU.
Głównym elementem strategii było zintegrowanie działań wizerunkowych i marketingowych dla marki. W kampanii to blogi pełniły rolę głównego medium dotarcia do grupy docelowej. Nawiązano współpracę z 10 popularnymi blogerkami urodowymi i modowymi. Pozyskano do współpracy ambasadorkę marki w postaci Honoraty Skarbek. Głównym wyzwaniem była integracja komunikacji w mediach społecznościowych z tradycyjnymi aktywnościami marketingowymi jak spoty TV oraz sesje reklamowe.
W trakcie kampanii na profilach społecznościowych marki przybyło 108 000 nowych fanów. Zaangażowano łącznie 30 blogerek. W konkursach wzięło udział ponad 5000 uczestników.