Ceramika Paradyż to polska, rodzinna firma. Lider i wiodący producent płytek ceramicznych w kraju oraz wizytówka polskiego przemysłu na świecie. Firma jest laureatem najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu i gospodarki.
w tej współpracy
Klient zgłosił się do nas z prośbą o przygotowanie oferty na działania digitalowe i SoMe. Nasza oferta została doceniona i w październiku 2022 r. rozpoczęliśmy współpracę, która rozszerzana jest o kolejne elementy. W ramach działań prowadzimy:
Nasz zespół był odpowiedzialny od A do Z za opracowanie i wdrożenie kampanii produktowych i contentowych na różne kanały.
Jesteśmy odpowiedzialni za przygotowanie contentu na social media klienta (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest).
Marka zaczęła pojawiać się w nowych kanałach, głównie w rich mediach: Criteo, DV360.
Przeprowadziliśmy dla klienta warsztaty z Customer Journey Map, których efektem było wypracowanie person kluczowych dla marki, a także zmapowaliśmy potrzeby i ścieżki zakupowe tych person. Przygotowaliśmy także kompleksową strategię obecności marki w Internecie.
W obliczu ogromnej różnorodności wzorów i materiałów na rynku, Ceramika Paradyż stanęła przed zadaniem wyróżnienia swoich unikatowych, wysokiej jakości produktów ceramicznych i spieków wielkoformatowych. Kluczowe było dotarcie do inwestorów, projektantów i architektów z przekazem o wszechstronności i estetyce oferowanych rozwiązań.
Wypracowaliśmy optymalny plan mediowy wielokanałowej kampanii, opartej o media standardowe (Meta, Google) ale także rich media czy criteo/DV360. Postawiliśmy również na wysyłkę mailingów.
Nawiązaliśmy współpracę z serwisami wnętrzarskimi typu Homebook czy Favi gdzie również promowane są produkty Ceramiki Paradyż.
Nasz zespół wsparł markę w wprowadzeniu nowych produktów, spieków wielkoformatowych TRI-D, na rynek.
Kampanie na przestrzeni działań wygenerowały 166 431 086 wyświetleń reklam displayowych, wykorzystując ciekawe i przyciągające uwagę, animowane lub nawet interaktywne formaty rich mediowe i HTML5. Zdobyliśmy dzięki temu ponad 660 tys. kliknięć w celu przejścia na strony spod skrzydeł marki Ceramika Paradyż.
Kampanie na przestrzeni działań wygenerowały
124 179 441 wyświetleń reklam displayowych, wykorzystując ciekawe i przyciągające uwagę, animowane lub nawet interaktywne paralaksy i HTML5. Zdobyliśmy dzięki temu ponad 202 202 kliknięć w celu przejścia na strony spod skrzydeł marki Ceramika Paradyż.
Kampanie na przestrzeni działań wygenerowały
22 888 548 wyświetleń reklam video w platformie Youtube, wykorzystywaliśmy do tego 6 sekundowe bumpery reklamowe z lektorem i bez , dłuższe formaty i Youtube shorts.
O 167 761 (+115%) więcej nowych użytkowników sklepu. O 211 834 (+23,90%) więcej nowych użytkowników serwisu.
Sumarycznie kampanie w ramach platform meta dotarły do 8 763 594 kont (okolice 100% grup docelowych) wyświetlając się 68 871 46 1razy generując 510 030 przejść na stronę www przy okazji generując 112 102 polubien treści 928 udostepnień oraz 829 komentarzy.
Kampania w ramach Pinterest wygenerowała
9 282 779 wysiwetleń z czego 55 243 uzytkowników dokonała klikniecia pina.
Magdalena Michałek-Mudło to Social Media Team Leaderka w Green Parrot. Magda ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SoMe, świetnie zna te bardziej tradycyjne, jak i nowe kanały społecznościowe.
Green Parrot to partner, którego bardzo sobie cenię. Szukałem agencji, która digital ma w DNA i dysponuje solidnym technologicznym zapleczem. Agencji, która zrozumie nasz biznes i wesprze nas kompleksowo w działaniach promocyjnych. Parroci dowożą! Wspólne warsztaty i spotkania inspirują oba Zespoły i sprawiają, że do naszych projektów nie wdziera się rutyna. Nade wszystko jednak ustalone KPI są realizowane i to zwykle z solidną nadwyżką.