Skuteczna kampania Green Parrot dla prywatnej kliniki. Promowaliśmy ostry dyżur ortopedyczny oraz rehabilitację dla dzieci i dorosłych.
Carolina Medical Center to warszawska klinika chirurgii kręgosłupa, rehabilitacji, ortopedii i medycyny sportowej, należąca do grupy LuxMed. Ma 5 filii regionalnych w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Rzeszowie.
Rozwiązanie:
Optymalizacja i maksymalizacja
Każda kampania otrzymała swój unikatowy numer, abyśmy później mogli zbadać efektywność działań na podstawie danych z call center CMC.
Kampania Adwords wystartowała 16 stycznia. Teoretycznie był to szczyt sezonu urazowego. Co dwa dni dodawaliśmy do kampanii kolejne słowa kluczowe, wybierane po analizie wyszukiwań. Dodatkowo eliminowaliśmy słowa, które tylko generowały kliknięcia.
W pierwszych tygodniach osiągnęliśmy CTR w okolicy 5%. Już w drugiej połowie kampanii CTR wyniósł prawie 6%.
Na bieżąco kontrolowaliśmy budżet całkowity i stawki za kliknięcia, aby optymalizować koszty i maksymalizować jakość leadów, inwestując w obszary z największym potencjałem sprzedażowym.
+1200
W pierwszych trzech miesiącach współpracy wygenerowaliśmy ponad 1200 leadów
(o 20% więcej niż oczekiwał klient).
290%
Następnie w 7 miesięcy zwiększyliśmy ilość leadów o 290%.
Sierpień | Listopad | Styczeń | Wzrost | |
---|---|---|---|---|
Sprzedaż | 320 | 670 | 928 | 290% |
Współczynnik kliknięć |
10% | 11,50% | 12,50% | 125% |
10%
Liczba zainteresowanych użytkowników, do których docieraliśmy, rosła z miesiąca na miesiąc o 10%!
Poprawiliśmy rozpoznawalność marki i widoczność strony WWW w wyszukiwarce Google. Mimo dużej konkurencji reklamy wyświetlają się na najwyższych pozycjach wyszukiwania dzięki wysokiej jakości kampanii.
Użytkownicy | Sesje | Współczynnik odrzuceń |
Strony/sesja |
---|---|---|---|
9,10% ↑ 36 715 w porównaniu z 33 653 |
9,64% ↑ 48 539 w porównaniu z 44 272 |
24,75% ↓ 53,91% w porównaniu z 71,64% |
23,69% ↑ 2,25 w porównaniu z 1,82 |
Zwiększenie konwersji, obniżenie kosztu pojedynczego leada, wzrost sprzedaży usług i bardzo dobra komunikacja sprawiły, że będziemy współpracowali z Carolina Medical Center przy kolejnych kampaniach.
Po raz kolejny udowodniliśmy, że indywidualne, ale kompleksowe podejście to klucz do sukcesu, również w bardzo specyficznej i trudnej branży medycznej. Byliśmy pewni, że jest wiele osób, które potrzebują usług kliniki CMC. Musieliśmy je znaleźć i ułatwić kontakt ze szpitalem. I zrobiliśmy to bardzo skutecznie.