C&A – moda na efekty!

W Green Parrot panuje moda na efektowne projekty

Ostatni kwartał 2018 roku ubraliśmy m.in. w dwie kampanie nowej kolekcji C&A.

Postawiliśmy na działania, które przyniosły realne zaangażowanie i wyjątkowo duży zasięg.

Sami zobaczcie.

Sezon w stylu C&A

Skupiliśmy się na nowoczesnej promocji. Zaprosiliśmy do współpracy wyjątkowych gości i ich modowy gust. Gdzie spotkaliśmy się z użytkownikami? Na Instagramie!

Mobilny pokaz mody

Nowa kolekcja poszła w parze z nowoczesną kampanią prowadzoną przez wybrane blogerki. Trzy różne profile influencerek pozwoliły ukazać potencjał kolekcji, a użytkownikom dostarczyły zróżnicowanej rozrywki. Październik i listopad należały do kreatywnych jesiennych stylizacji i tego, co odbiorcy lubią najbardziej – do KONKURSÓW i modowych nagród. Zgodnie z oczekiwaniami kreatywne zadania przyciągnęły i zaangażowały klientów.

Jesień w dobrym stylu

Stylizacje Pauliny Będźmirowskiej, Anny Nowak i Agnieszki Dzieniszewskiej ukazały się na Instagramie, gdzie zdjęcia modowe mają się świetnie. Opublikowano je też na tradycyjnych blogach, co poszerzyło grupę odbiorców. Na czym polegały konkursy? Fani @mom.wife.woman opisywali jesień zainspirowaną nową kolekcją C&A, publiczność @cookapl wybierała bliższy im sercu look inspirowany trendami, a u @buuba_pl należało wskazać ubranie, które zasłużyło na miano “must have” tego sezonu. Różnorodność pozwoliła dobrze poznać kolekcję. Dzięki zadaniom mogliśmy zaprezentować możliwości stylizacyjne kolekcji i zachęcić do wizyty w sklepie stacjonarnym. Najbardziej aktywni użytkownicy otrzymali karty podarunkowe.

Specjalnie dobrane hashtagi pomogły nam śledzić rozprzestrzeniającą się modę na C&A. Osiągnęliśmy główny cel kampanii – publikacje wyświetlono 1,7 mln razy, a zasięg przekroczył 766 tysięcy osób. Uwielbiamy takie liczby!

Moda grudniowa

Zimowa aura i zbliżające się święta zainspirowały nas do dalszej współpracy. Tym razem postawiliśmy na zasięg. Trzy kreatywne influencerki: @mom.wife.woman, @cookapl i @olivka_blog stworzyły posty modowe zachęcające do zakupu ubrań C&A i… kart podarunkowych, które były idealnym pomysłem na świąteczny prezent. Posty wyświetlono 2,6 mln razy. Zasięg dwutygodniowej akcji z Pauliną Będźmirowską, Anną Nowak i Edytą Filipiak to 894 tysiące osób! Co my na to? Chętnie wystylizujemy kolejną kampanię.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice