C-THRU to producent kosmetyków adresowanych do nowoczesnych, energicznych kobiet. Marka należy do grupy Sarantis Polska S.A. – właściciela takich marek jak STR8, Kolastyna, czy Jan Niezbędny, wieloletniego klienta Agencji Green Parrot. Z roku na rok pozycja C-THRU jest coraz silniejsza. Sukcesywnie poszerzana gama oferowanych produktów w parze z kompleksowymi działaniami marketingowymi wciąż napędza rozwój marki na polskim rynku.
Na przełomie kwietnia i maja 2017 przeprowadziliśmy modernizację bloga c-style.pl – jednego z filarów komunikacji marki w Internecie. Nowej odsłonie bloga towarzyszyło wdrożenie aplikacji konkursowej, która umożliwiała fankom C-THRU skompletowanie wymarzonego outfitu.
Wszystkie przygotowane i wdrożone przez nas działania musiały wpisywać się w koncepcję komunikacji marki C-THRU – producenta zapachów przeznaczonych dla młodych kobiet, prowadzących dynamiczny tryb życia, których największą pasją jest moda.
Odświeżenie szaty graficznej i struktury bloga – unowocześnienie layoutu oraz wprowadzenie nowych funkcji.
Opracowanie koncepcji konkursu, w którym każdy uczestnik miał szansę stworzyć swoją unikalną stylizację.
Przygotowanie aplikacji konkursowej oraz osadzenie jej na blogu marki. Aplikacja odpowiadała założeniom koncepcji kreatywnej – użytkownicy mieli możliwość skomponowania własnego kolażu ubrań i akcesoriów wybranych z dedykowanej bazy. Dodatkowo każdy uczestnik konkursu mógł udostępnić stworzoną przez siebie stylizację na kanałach social media.
Główną nagrodą w konkursie było zaprojektowanie wymarzonej sukienki wraz z profesjonalnym wsparciem marki Place for dress, która uszyła finalną wersję projektu laureatki.
Promocji akcji konkursowej towarzyszyło wsparcie Ambasadorki Marki – Honoraty Skarbek. Wzięła ona również aktywny udział w działaniach promujących rozpoczęcie komunikacji C-THRU na Instagramie.