Moda
na C-Style

Współpraca z C-THRU

Działania Green Parrot dla marki C-THRU Polska ruszyły w 2011 roku i objęły nie tylko obecność na Facebooku i Instagramie, ale również stworzenie koncepcji komunikacji offline, wybór ambasadorki marki – Honoraty Skarbek, spot reklamowy emitowany w telewizji, tworzenie KVL do kampanii offline oraz realizację filmów na YouTube – nasz materiał video “10 najlepszych pytań do Honoraty Skarbek” został wyświetlony ponad 380 000 razy!

Moda na oryginalność

Wszystkie działania wpisują się w koncepcję komunikacji marki – zapach C-THRU jest przeznaczony dla młodych, energicznych kobiet, których jedną z największych pasji jest moda. Na stworzonym przez nas fanpage’u przeprowadziliśmy dziesiątki konkursów, które zawsze nawiązywały do mody i dawały możliwość kreowania nowych trendów. Fani, dzięki tworzonym przez nas aplikacjom konkursowym, mogli zaprojektować opakowanie na nowych zapach, etui na telefon (ponad 5 tysięcy prac konkursowych), stworzyć niepowtarzalny wzór na torbę (ponad 3 tysiące prac), czy też stworzyć unikalną stylizację (podczas trwania konkursu Szafa Marzeń na fanpage’u przybyło ponad 17 000 fanów!).

Instagram na topie

Moda i uroda zdecydowanie królują na Instagramie, dlatego 6 maja 2016 roku opublikowaliśmy pierwszy instagramowy post dla C-Thru Polska. Nasza komunikacja to comiesięczne cykle tematyczne. Każdego miesiąca poruszaliśmy inny temat, nie zbaczając z modowej ścieżki. Do współpracy zapraszaliśmy co miesiąc 6 microinfluencerek, które publikowały piękne zdjęcia na Instagramie i wciągające artykuły na blogach. Instagram posłużył nam również jako platforma do pokazowania backstage’u z wywiadów z ambasadorką marki. Podjęliśmy współpracę między innymi z @plaamkaa, @kokorinoo, @styloly, @paula_jagodzinska, @patrycjabanas, @jdfashionfreak, @shinysyl, @ExtraSmall, @cam_myy, @modnakomoda, @agataberry, @kadikbabik, @pivonia.

Było głośno

Cykle tematyczne nie ograniczały się do Instagrama. Publikowaliśmy posty na Facebooku i artykuły na blogu c-style.pl. Tekstami na blog opiekowały się różne redaktorki. Łącznie w ciągu 4 miesięcy we współpracę zaangażowaliśmy 48 blogerek, a marka pojawiła się na 24 blogach! Nasze posty na Facebooku dotarły do 5 416 554 użytkowników. Pojawiło się wówczas ponad 8 000 serduszek pod postami na Instagramie. Na przełomie kwietnia i maja 2017 przeprowadziliśmy modernizację bloga marki c-style.pl.

#Konkurs

Stworzyliśmy aplikację konkursową, która umożliwiła skompletowanie wymarzonego outfitu #cthrumakeastatement. Byliśmy odpowiedzialni za opracowanie konkursu, w którym każdy uczestnik mógł stworzyć swoją unikalną stylizację z elementów znajdujących się w aplikacji. Efekt końcowy udostępniano na prywatnych profilach w mediach społecznościowych. Podczas trwania konkursu naszą komunikację wspierała Honorata Skarbek. Podjęliśmy też dodatkowe działania na Instagramie – współpraca z blogerkami (@kadiczek, @miskejt.blog, @plaamkaa). Główną nagrodą w konkursie było zaprojektowanie i uszycie wymarzonej sukienki z marką Place for dress.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Warszawska 10
    40-006 Katowice