Wprowadzenie nowej marki samochodów na polski rynek

Build Your Dreams

W jaki sposób skutecznie zbudować rozpoznawalność globalnego producenta wśród polskich klientów?

Neo Grupa Cichy-Zasada to spółka dealerska debiutująca w branży motoryzacyjnej.
W jej portfolio znalazła się marka BYD – producent samochodów elektrycznych i hybrydowych.

Wyzwania i cele

w projekcie

Z Grupą Cichy-Zasada współpracujemy od początku 2024 roku. W maju klient poinformował nas o planowanym wprowadzeniu na polski rynek nowej marki samochodów elektrycznych. Od tego momentu wspólnie skupiliśmy się na wypracowaniu jednolitej komunikacji i koncepcji KV.

Komunikacja Euro 2024

Marka BYD została oficjalnym partnerem Euro 2024, a centralnym punktem działań stała się komunikacja tego wydarzenia w social mediach.

01

BYD – Build Your Dreams

Globalny komunikat BYD – Build Your Dreams przełożyliśmy na hasło „Kieruj się marzeniami” i wprowadziliśmy je do polskiej komunikacji.

02

Grupa docelowa

Kierowaliśmy przekaz do osób już wcześniej zainteresowanych elektromobilnością. Z tego względu nie koncentrowaliśmy się na edukacji na temat przewagi samochodów elektrycznych nad spalinowymi, lecz na budowaniu rozpoznawalności marki.

03

Pozyskanie dużej liczby klientów

Od początku kluczowym zadaniem było pozyskanie jak największej liczby osób zainteresowanych jazdami próbnymi oraz zakupem modeli BYD.

04

Jak pracujemy i co zrobiliśmy do tej pory?

Atrakcyjny key visual i hasła
01

Przygotowaliśmy kilka wariantów KV opartych na archetypach marki BYD: marzeniach, ekologii i przyszłości. Finalnie wybraliśmy hasło „Kieruj się marzeniami”, nawiązujące do globalnego sloganu Build Your Dreams.

Konkurs z nagrodami
02

W ciągu tygodnia zrealizowaliśmy aż dwa konkursy, w których do wygrania były bilety na mecz otwarcia Euro 2024 oraz pierwszy mecz reprezentacji Polski. Akcje wygenerowały rekordową liczbę wyświetleń, reakcji i komentarzy, mimo krótkiego czasu od startu działań w social mediach.

Kampanie digitalowe
03

Nasze działania obejmowały kampanie zasięgowe, budujące świadomość marki w Polsce, oraz kampanie leadowe nastawione na pozyskiwanie kontaktów. Stworzyliśmy landing page do zapisów na jazdy testowe, który stał się podstawą kampanii mediowej.

Ekspozycja samochodów BYD w centrach handlowych
04

Wspieraliśmy klienta w przygotowaniu materiałów drukowanych do ekspozycji samochodów BYD w warszawskich i poznańskich centrach handlowych – m.in. flag, band PCV oraz naklejek na auta.

Otwarcie pierwszego salonu BYD – Warszawa 06.08.2024
05

Zaangażowaliśmy się w przygotowania do otwarcia pierwszego salonu BYD w Polsce. Stworzyliśmy materiały drukowane, projekty oklejenia witryn, naklejki na samochody oraz broszury informacyjne.

arrow right

Rezultaty miesięcznej kampanii

81
Liczba wypełnionych formularzy na Stronie
229
Liczba wypełnionych formularzy na Facebooku
22 zł
Koszt pozyskania Leada

Zespół realizujący projekt

Za całościowy sukces kampanii od etapu warsztatów, poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie odpowiadali:

Kacper Karpeta
Account Executive w dziale CS
Jan Śmigielski
Performance Specialist
Anna Kondek-Koim
Art Director & Team Leader
Anna Jarema
Graphic Designer
Karolina Niegłos
Creative Copywriter

Osoba prowadząca projekt

Kacper Karpeta

Account Executive, specjalizujący się w tworzeniu efektywnych kampanii digitalowych i outdoorowych, charakteryzujący się niestandardowym myśleniem i ogromną dbałością o potrzeby klienta. Współpracował z czołowymi markami, takimi jak BYD, Volkswagen, Samsung i Hobby4Men. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w projekty przekładają się na innowacyjne podejście do reklamy oraz długotrwałe, wartościowe relacje z klientami.

Od klienta

Andrzej Jaszczak
Kierownik Działu Marketingu BYD
Andrzej Jaszczak
Kierownik Działu Marketingu BYD

Wybraliśmy Green Parrot, ponieważ od początku wyróżniali się kreatywnym podejściem i umiejętnością szybkiego reagowania na nasze potrzeby.
 
Współpraca przebiega sprawnie, a ich otwartość na sugestie i elastyczność w działaniu pozwala nam na płynne realizowanie kolejnych etapów projektu. Wiem, że mogę na nich liczyć nawet w najbardziej szalonych pomysłach i krótkich deadline’ach.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Piszę do was

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.