Grupa INCO to jeden z największych producentów chemii gospodarczej w Polsce z ponad 70-letnią tradycją. W portfolio marek INCO znajdziemy zarówno znane od lat brandy jak Ludwik Ekologiczny oraz innowacyjne, ekologiczne produkty BIOstar cleaning products.
zgromadzenie pomysłów, opracowanie scenariuszy i przygotowanie strategii publikacji
ustalenie celów biznesowych, które ma zrealizować dana kampania
“odświeżenie” kontaktu z ambasadorkami marki Ludwik i BIOstar z poprzednich kampanii
rzetelne zdefiniowanie i opracowanie person zarówno influencerów, jak i ich widzów
research i kontakt z nowymi twórcami, z którymi do tej pory nie współpracowała GRUPA INCO
ROZWIĄZANIE:
z kategorii lifestyle z dużymi i zaangażowanymi społecznościami, które podkreślają w swoim codziennym contencie pozytywną energię, a także troskę o dom, bliskich i zwierzęta. Wszystko po to, by opowiedzieć światu, że produkty marek Ludwik Ekologiczny i BIOstar cleaning products są naturalne i ekologiczne, a przez to bezpieczne dla wszystkich domowników i zwierząt.
Tym razem głównymi bohaterami postów i rolek były tabletki do zmywarek oraz środki czystości.
@alice.wskaa
26 tys.
@dreams_home
104 tys.
@Daria Skrzypkowiak
13 tys.
@Doskonały i My
14 tys.
@usiebiewdomu.com
35 tys.
@stowidokow.home
104 tys.
@rodzicewsieci
24 tys.
@domek_na_krotkiej
77 tys.
@fabia.home
104 tys.
@o.livviia
30 tys.
@basniowy_dom
61 tys.
@typowa.m
43 tys.
@dreamhouse_and_life
105 tys.
@annalovesneutrals
61 tys.
@malydomeknawsi
100 tys.
@waniliowachmurka
42 tys.
@behind_the_woods
16 tys.
96 600
Wyświetleń reels
3 106
reakcji
218
komentarzy
97 887
wyświetleń Reels
5 316
reakcji
324
komentarzy
Za koordynację i realizację całego projektu, w tym kontakt z influencerami i z klientem,
odpowiedzialne były w zespole Green Parrot:
Aneta Fijał
junior social media specialist
Katarzyna Delekta
senior social media manager
Lidia Krasowska
senior account manager
To już kolejna w ostatnich latach kampania z influencerami, nad którą opiekę sprawował zespół Green Parrot. Po raz kolejny terminowość, jakość konceptów i kreacji, a także odpowiedni dobór twórców i kontakt z naszymi ambasadorami były przepisem na sukces. Przez 2 miesiące powstało mnóstwo dobrego, wartościowego contentu i pozytywnej energii na linii marka – twórcy – ich społeczności. Dziękujemy!
Brand Manager,
GRUPA INCO S.A.