B.U. Polska

B.U. to marka skierowana do energicznych, śledzących najnowsze trendy nastolatek. W ofercie produktowej B.U. znajdują się cztery warianty kosmetyków o owocowo-kwiatowych zapachach. Marka należy do grupy Sarantis.

Cel

Wprowadzenie marki na polski rynek, wypromowanie B.U. jako marki modnej wśród nastolatków, budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych, promocja produktów.

Realizacja

Agencja odpowiadała za budowę koncepcji i realizację kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube). Zespół Green Parrot przeprowadził akcję konkursową pod hasłem „#BUnoFilter”, w której główną nagrodą była sesja zdjęciowa z ambasadorem marki, Dawidem Kwiatkowskim. Działania reklamowe zostały sprofilowane z myślą o nastoletniej grupie docelowej zarówno pod względem koncepcji kreatywnej, jak i aspektów technicznych – doboru odpowiednich kanałów komunikacji i form przekazu.

Agencja odpowiadała również za realizację sesji fotograficznej, będącej nagrodą w konkursie „BUnoFilter”.

Wyniki

Działania reklamowe związane z akcją "BUnoFilter" dotarły łącznie do 5&nbsp887&nbsp542 użytkowników. W trakcie kampanii zarejestrowaliśmy blisko 260&nbsp000 odsłon naszych publikacji na Snapchacie oraz 120&nbsp000 polubień w serwisie Instagram. Działania promocyjne dotarły do ponad miliona użytkowników platformy Facebook. W akcji konkursowej wzięło udział 13&nbsp759 uczestników.

260 000
260 000 snapchat views
> 1 mln
> 1 000 000 Facebook Reach
13 759
13 759 zgłoszonych zdjęć
120 000
120 000 Insta likes
5 887 542
5 887 542 Total reach

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice