B.U. Polska
B.U. to marka skierowana do energicznych, śledzących najnowsze trendy nastolatek. W ofercie produktowej B.U. znajdują się cztery warianty kosmetyków o owocowo-kwiatowych zapachach. Marka należy do grupy Sarantis.
B.U. to marka skierowana do energicznych, śledzących najnowsze trendy nastolatek. W ofercie produktowej B.U. znajdują się cztery warianty kosmetyków o owocowo-kwiatowych zapachach. Marka należy do grupy Sarantis.
Wprowadzenie marki na polski rynek, wypromowanie B.U. jako marki modnej wśród nastolatków, budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych, promocja produktów.
Agencja odpowiadała za budowę koncepcji i realizację kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube). Zespół Green Parrot przeprowadził akcję konkursową pod hasłem „#BUnoFilter”, w której główną nagrodą była sesja zdjęciowa z ambasadorem marki, Dawidem Kwiatkowskim. Działania reklamowe zostały sprofilowane z myślą o nastoletniej grupie docelowej zarówno pod względem koncepcji kreatywnej, jak i aspektów technicznych – doboru odpowiednich kanałów komunikacji i form przekazu.
Agencja odpowiadała również za realizację sesji fotograficznej, będącej nagrodą w konkursie „BUnoFilter”.
Działania reklamowe związane z akcją "BUnoFilter" dotarły łącznie do 5 887 542 użytkowników. W trakcie kampanii zarejestrowaliśmy blisko 260 000 odsłon naszych publikacji na Snapchacie oraz 120 000 polubień w serwisie Instagram. Działania promocyjne dotarły do ponad miliona użytkowników platformy Facebook. W akcji konkursowej wzięło udział 13 759 uczestników.