Jak skutecznie prowadzić komunikację suplementów diety w digitalu?
Aura Herbals to polska firma z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży zdrowej żywności i suplementów diety. Misją firmy jest zwiększanie radości z życia w zgodzie z naturą poprzez edukację oraz tworzenie bezpiecznych i skutecznych preparatów o prozdrowotnych właściwościach. Rozpoczynając swoją działalność w 2005 roku, Aura Herbals skupiała się na produkcji zdrowej i ekologicznej żywności, by później, w odpowiedzi na rosnące tempo życia i zmieniające się potrzeby klientów, rozszerzyć swoją ofertę o suplementy diety.
w projekcie
Klient w swoim portfolio posiada 6 marek własnych i ponad 200 produktów z kategorii suplementów diety, kosmetyków i zdrowej żywności.
Nasze działania skupiały się wokół kompleksowej obsługi kanałów social media oraz realizacji kampanii świadomościowo-sprzedażowych.
Byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie i publikowanie contentu na social mediach klienta (Facebook, Instagram).
Nasz zespół prowadził i optymalizował kampanie reklamowe w ramach ekosystemów Meta i Google.
Opracowaliśmy aktywacje konsumenckie w postaci konkursów oraz wspieraliśmy klienta we współpracy z influencerami i ekspertami.
Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt działań performance marketingowych, obejmujący kampanie reklamowe oraz analizę strony internetowej. Na podstawie zebranych danych zidentyfikowaliśmy kluczowe obszary do optymalizacji, takie jak poprawa wyników kampanii Performance Max, zwiększenie liczby przejść ze strony firmowej na sklep oraz dokładne targetowanie kampanii. Rekomendacje obejmowały m.in. wprowadzenie bardziej precyzyjnych słów kluczowych, dostosowanie kampanii remarketingowych oraz wykorzystanie różnych formatów reklamowych, aby maksymalizować ROAS i zwiększać efektywność działań.
Skupiliśmy się na optymalizacji procesu tworzenia kreacji graficznych i copy do social mediów. Przeanalizowaliśmy aktualne metody pracy oraz zaprezentowaliśmy najlepsze praktyki, które pomogły w efektywnym tworzeniu treści. Uczestnicy warsztatów zapoznali się z technikami zwiększającymi zaangażowanie użytkowników oraz skuteczność kampanii. Wspólnie wypracowaliśmy taktyki, które opierały się na spójnej komunikacji marki, prostych i zrozumiałych przekazach oraz wykorzystaniu narzędzi analitycznych do monitorowania i optymalizacji wyników.
W ramach naszej współpracy z Aura Herbals kompleksowo obsługiwaliśmy kanały social media na platformach Facebook i Instagram. Nasze działania obejmowały m.in. tworzenie harmonogramów publikacji, przygotowywanie kreacji graficznych i angażujących treści oraz działania copywriterskie. Odpowiadaliśmy również za moderację i wspieraliśmy klienta w organizacji i obsłudze konkursów.
Prowadziliśmy skuteczne kampanie reklamowe, których celem było zwiększenie obecności marki Aura Herbals online, generowanie sprzedaży oraz zaangażowanie użytkowników poprzez strategicznie zaplanowane działania. W ramach współpracy prowadziliśmy kampanie w ekosystemach Meta i Google, a dzięki wcześniejszemu audytowi udało nam się z powodzeniem reaktywować kampanie konwersyjne.
Za całościowy sukces kampanii od etapu warsztatów, poprzez powstawanie kreacji, egzekucję i raportowanie odpowiadają:
Chief Delivery Officer działu agencji Green Parrot specjalizującego się w medycynie i farmacji. Posiada bogate doświadczenie w branży, zdobyte od 2010 roku. Specjalizuje się w strategicznym planowaniu i realizacji złożonych projektów komunikacyjnych, wykorzystując nowoczesne technologie. Współpracował z czołowymi liderami opinii, towarzystwami medycznymi oraz dużymi korporacjami farmaceutycznymi, co pozwoliło mu zdobyć unikalne doświadczenie i perspektywę, pomocne w skutecznym wdrażaniu innowacyjnych strategii marketingowych.
Specjaliści z Green Parrot to świetni fachowcy, którzy zawsze służyli radą i chętnie dzielili się swoim bogatym doświadczeniem z zakresu marketingu. Zawsze mogliśmy skonsultować z nimi każdy pomysł czy przedyskutować wątpliwości. W swoich działaniach zawsze uwzględniali nasz punkt widzenia i pozostawali otwarci na sugestie, dzięki czemu mogliśmy wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania.