Komunikacja Suplementów Diety

Aura Herbals

Jak skutecznie prowadzić komunikację suplementów diety w digitalu?

 

Aura Herbals to polska firma z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży zdrowej żywności i suplementów diety. Misją firmy jest zwiększanie radości z życia w zgodzie z naturą poprzez edukację oraz tworzenie bezpiecznych i skutecznych preparatów o prozdrowotnych właściwościach. Rozpoczynając swoją działalność w 2005 roku, Aura Herbals skupiała się na produkcji zdrowej i ekologicznej żywności, by później, w odpowiedzi na rosnące tempo życia i zmieniające się potrzeby klientów, rozszerzyć swoją ofertę o suplementy diety.

Wyzwania i Cele

w projekcie

Klient w swoim portfolio posiada 6 marek własnych i ponad 200 produktów z kategorii suplementów diety, kosmetyków i zdrowej żywności.
Nasze działania skupiały się wokół  kompleksowej obsługi kanałów social media oraz realizacji kampanii świadomościowo-sprzedażowych.

Obsługa kanałów social media

Byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie i publikowanie contentu na social mediach klienta (Facebook, Instagram).

01

Kampanie świadomościowe i sprzedażowe

Nasz zespół prowadził i optymalizował kampanie reklamowe w ramach ekosystemów Meta i Google.

02

Działania dodatkowe

Opracowaliśmy aktywacje konsumenckie w postaci konkursów oraz wspieraliśmy klienta we współpracy z influencerami i ekspertami.

03

Jak pracowaliśmy i co zrobiliśmy?

Audyt działań Performance

Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt działań performance marketingowych, obejmujący kampanie reklamowe oraz analizę strony internetowej. Na podstawie zebranych danych zidentyfikowaliśmy kluczowe obszary do optymalizacji, takie jak poprawa wyników kampanii Performance Max, zwiększenie liczby przejść ze strony firmowej na sklep oraz dokładne targetowanie kampanii. Rekomendacje obejmowały m.in. wprowadzenie bardziej precyzyjnych słów kluczowych, dostosowanie kampanii remarketingowych oraz wykorzystanie różnych formatów reklamowych, aby maksymalizować ROAS i zwiększać efektywność działań.

01

Warsztaty dotyczące kreacji graficznych i copywritingu w social mediach

Skupiliśmy się na optymalizacji procesu tworzenia kreacji graficznych i copy do social mediów. Przeanalizowaliśmy aktualne metody pracy oraz zaprezentowaliśmy najlepsze praktyki, które pomogły w efektywnym tworzeniu treści. Uczestnicy warsztatów zapoznali się z technikami zwiększającymi zaangażowanie użytkowników oraz skuteczność kampanii. Wspólnie wypracowaliśmy taktyki, które opierały się na spójnej komunikacji marki, prostych i zrozumiałych przekazach oraz wykorzystaniu narzędzi analitycznych do monitorowania i optymalizacji wyników.

02

Obsługa kanałów social media:
Facebook i Instagram

W ramach naszej współpracy z Aura Herbals kompleksowo obsługiwaliśmy kanały social media na platformach Facebook i Instagram. Nasze działania obejmowały m.in. tworzenie harmonogramów publikacji, przygotowywanie kreacji graficznych i angażujących treści oraz działania copywriterskie. Odpowiadaliśmy również za moderację i wspieraliśmy klienta w organizacji i obsłudze konkursów.

03

Kampanie Performance dla Aura Herbals

Prowadziliśmy skuteczne kampanie reklamowe, których celem było zwiększenie obecności marki Aura Herbals online, generowanie sprzedaży oraz zaangażowanie użytkowników poprzez strategicznie zaplanowane działania. W ramach współpracy prowadziliśmy kampanie w ekosystemach Meta i Google, a dzięki wcześniejszemu audytowi udało nam się z powodzeniem reaktywować kampanie konwersyjne.

04

Rezultaty

Kampania Meta
26+ MLN
Wyświetleń w kampanii Meta
5+ MLN
Zasięg całkowity Meta
338 001
Przejść na stronę www
5390
Zapisów na webinaria
1,28%
CTR (Click-through rate)
Kampania Google Ads
33,8 MLN
Wyświetleń w kampanii Google Ads
402 500
Kliknięć w kampanii Google Ads
1,26 %
CTR (Click-through rate)
52,92 %
Współczynnik zakupu z koszyków

Zespół realizujący projekt

Za całościowy sukces kampanii od etapu warsztatów, poprzez powstawanie kreacji, egzekucję i raportowanie odpowiadają:

Magdalena Michałek-Mudło
Social Media Team Leaderka
Olga Korban
Senior Art Director
Agata Kruk
Senior Copywriter & Team Leader
Kamila Wojsław-Studzińska
Performance Marketing Specialist
Kacper Spórna
Paid Social Media Manager

Osoba prowadząca

Rafał Szmidt

Chief Delivery Officer działu agencji Green Parrot specjalizującego się w medycynie i farmacji. Posiada bogate doświadczenie w branży, zdobyte od 2010 roku. Specjalizuje się w strategicznym planowaniu i realizacji złożonych projektów komunikacyjnych, wykorzystując nowoczesne technologie. Współpracował z czołowymi liderami opinii, towarzystwami medycznymi oraz dużymi korporacjami farmaceutycznymi, co pozwoliło mu zdobyć unikalne doświadczenie i perspektywę, pomocne w skutecznym wdrażaniu innowacyjnych strategii marketingowych.

Od klienta

Karina Wiśniowska
Content & PR Manager
Karina Wiśniowska
Content & PR Manager

Specjaliści z Green Parrot to świetni fachowcy, którzy zawsze służyli radą i chętnie dzielili się swoim bogatym doświadczeniem z zakresu marketingu. Zawsze mogliśmy skonsultować z nimi każdy pomysł czy przedyskutować wątpliwości. W swoich działaniach zawsze uwzględniali nasz punkt widzenia i pozostawali otwarci na sugestie, dzięki czemu mogliśmy wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania.

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotujemy

Kontakt

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.