Biuro Warszawa

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Szturmowa 9/13

Warszawa

Biuro Katowice

22 847 09 52

info@greenparrot.pl

ul. Warszawska 10

Katowice

Green Parrot x Aquaphor

doWODY udanej
współpracy!

Nasze
wyzwanie

Misją Aquaphor jest tworzenie najlepszych na świecie rozwiązań dla zapewnienia najwyższej jakości wody każdemu mieszkańcowi naszej planety.

Misją Green Parrot było sprawienie, by wieść o Aquaphor obiegła social media! Jak zarządzać wizerunkiem lidera w digitalowym świecie? Skuteczną współpracą z innymi liderami opinii!

Opracowanie kompleksowej strategii marki, opierającej się na działaniach social media i influencer marketingu.

Opracowanie i kompleksowe zarządzanie programem ambasadorskim marki.

Zbudowanie świadomości marki jako lidera w swojej dziedzinie i dotarcie do kluczowych grup docelowych.

Wdrożenie przemyślanej kampanii mediowej ukierunkowanej na budowę świadomości oraz wsparcie sprzedaży w okresie przedświątecznym.

Współpracę rozpoczęliśmy od wyboru
zasięgowych influencerów, na których działania
położony został „ciężar komunikacji” wizerunkowej:

Specjaliści od wody

Spośród wielu propozycji wybraliśmy 3 osoby:

Daria Ładocha

specjalistka w kategorii
kulinaria i lifestyle

Kasia Dziurska

specjalistka w kategorii
sport i zdrowie

Dawid Myśliwiec

(Naukowy Bełkot) specjalista
w kategorii nauka

Dodatkowo opracowaliśmy program ambasadorski, do którego zaprosiliśmy mikroinfluencerów oraz inne znane nazwiska, m.in:

Anna Nowak (cooka.pl)
uczestniczka Masterchefa
oraz stała bywalczyni PnŚ

Paweł Trybała (Trybson)
zawodnik MMA

Kamil Mokrzycki
lider zespołu Sound’n’Grace

Aktywności Ambasadorów nie ograniczały się wyłącznie do recenzowania i polecania produktów Aquaphor w kanałach social media. Influencerzy także: odwiedzali eventy, na których pojawiała się marka, organizowali relacje live, zwracali uwagę na działania proekologiczne, podejmowane przez markę Aquaphor.

Okres publikacji materiałów sponsorowanych trwał od października do grudnia 2019 z nasileniem działań mediowych w okresie przedświątecznym.

Efekty

3.2mln

Współpraca z influencerami przełożyła
się na ponad 3,2 mln wyświetleń postów
produktowych (suma działań organicznych
i płatnych) wśród wyznaczonej przez
nas grupy docelowej.

Szczególnie duże zainteresowanie zyskały
posty przygotowane przez influencerów
z kategorii sport&healthy oraz
home&cooking. To właśnie te kategorie
powinny być silnie rozwijane w kolejnych
działaniach wizerunkowych.

52 tysiące

Ponad 52 tyś. reakcji oraz liczne
komentarze świadczą o zainteresowaniu produktem, a szczególnie wpływem
filtrowanej wody na zdrowie i ekologię.

EKO AQUAPHOR

Nasze działania przyczyniły się także
do umocnienia wizerunku marki Aquaphor jako dbającej o zrównoważony rozwój i dobro środowiska naturalnego.

Ustawienia prywatności

Dostostuj ustawienia

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Dostosuj informacje i reklamy do swoich zainteresowań na podstawie np. treść, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania lub kierowania
  • Gromadzenie informacji umożliwiających identyfikację osoby, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona będzie:

  • Zapamiętaj ustawienie uprawnień do plików cookie
  • Zezwalaj na pliki cookie sesji
  • Zbieraj informacje, które wprowadzasz do formularza kontaktowego, biuletynu i innych formularzy na wszystkich stronach
  • Śledź, co wkładasz do koszyka
  • Uwierzytelnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto użytkownika
  • Zapamiętaj wybraną wersję językową
  • Zapamiętaj ustawienia mediów społecznościowych
  • Zapamiętaj wybrany region i kraj
  • Śledź odwiedzane strony i podejmowane interakcje
  • Śledź swoją lokalizację i region w oparciu o Twój numer IP
  • Śledź czas spędzony na każdej stronie
  • Zwiększ jakość danych funkcji statystycznych
  • Wykorzystuj informacje do dostosowanej reklamy ze stronami trzecimi
  • Pozwala łączyć się z serwisami społecznościowymi
  • Zidentyfikuj urządzenie, z którego korzystasz
  • Zbierz dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz lokalizację

Ta strona nie będzie:

  • Zapamiętaj swoje dane logowania
Zapisz
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia.
Polityka Prywatności