WSPARCIE SPRZEDAŻY

A4A: jak reklamować
outdoor online?

A4A.pl, to sklep, który z sukcesem łączy modę lifestyl’ową ze światem outdoor’owym. Oferuje najnowsze kolekcje odzieży lifestylowej i sportowej, które wyróżniają się funkcjonalnością odzieży turystycznej.
A4A w asortymencie ma największe marki, np. CampuS.

Wyzwania i Cele

w projekcie

Wyzwaniem, jakie postawił przed nami klient, było zrealizowanie projektu angażującego użytkowników i wywołującego pozytywne emocje wiążące ich z marką. Aby to zrealizować przyjęliśmy kilka głównych celów kampanii:

Zasięg

budowanie zasięgu i świadomości marki

01

Sprzedaż

wsparcie sprzedaży na obu platformach
(A4A oraz CampuS)

02

Społeczność

zbudowanie lojalnej społeczności wokół marki

03

Jak pracowaliśmy i co zrobiliśmy?

Kampania konkursowa

Wykorzystaliśmy boom na aktywności outdoor po pandemii COVID-19. Pokazaliśmy piękne trasy w Polsce, które można odwiedzić bezpłatnie, a dodatkowym benefitem dla społeczności była akcja “CampuS za free”, dzięki której całe rodziny mogły otrzymać darmowe napoje lub wejść do odpłatnych miejsc za darmo mając na sobie ubrania marki CampuS.

01

Landing page

Nasz zespół zaprojektował i wdrożył landing page w Webflow, na którym użytkownicy mogli zgłaszać własne trasy wycieczkowe i zawalczyć o limitowaną kolekcję ubrań CampuS Premium. W zamian za każde zgłoszenie, uczestnicy otrzymywali kody rabatowe na zakupy w sklepach internetowych A4A oraz CampuS.

02

Influencer marketing

Do projektu zaprosiliśmy 3 influencerów, którzy rekomendowali własne miejsca wycieczkowe i promowali akcję.

03

Content marketing

Trasy influencerów oraz zwycięzców konkursu opublikowaliśmy w e-Przewodniku na LP kampanii. Pobrania e-booka oraz zgłoszenia w konkursie pozwoliły na zebranie bazy danych klientów zainteresowanych odzieżą outdoorową i podróżami po Polsce.

04

Wsparcie mediowe

Wsparcie mediowe kampanii zrealizowaliśmy poprzez komunikację na Facebooku, mailingi oraz materiały drukowane.

05

Rezultaty

1067
pobrań e-booka
(2x wynik niż cel założony przez klienta)
208%
wyświetleń na podstawie założeń kampanii
169
zgłoszeń do konkursu

Zespół realizujący projekt

Za sprawną realizację projektu odpowiadali eksperci Green Parrot:

Karolina Studzińska
Client Service Manager
Kacper Spórna
Paid Social Media Manager
Jakub Nalepa
Senior Graphic Designer
Agata Kruk
Senior Copywriter
Maciej Kęcki
UX Designer / Webflow Developer

Od klienta

Justyna Skrzypek
Marketing Strategy Consultant
Justyna Skrzypek
Marketing Strategy Consultant

Współpraca z Zespołem Green Parrot była bardzo efektywna i kreatywna. To co ważne w takich projektach wizerunkowo-sprzedażowych, to świeże spojrzenie na zjawiska rynkowe, wykorzystanie bieżących hot trendów wśród konsumentów i jednocześnie znajomość dogłębna skutecznych narzędzi marketingowych 360 stopni ze szczególnym uwzględnieniem internetu i social mediów. Moim zdaniem stworzyliśmy coś bardzo unikalnego, co wyróżniło i odświeżyło znajomość marki Campus szybko i skutecznie. Liczby mówią same za siebie. A przy okazji wszystko odbyło się w super przyjemnej atmosferze profesjonalizmu i wzajemnej pozytywnej energii, która nakręcała nas do jeszcze bardziej kreatywnych pomysłów!

Wyślij nam brief lub opisz swoje potrzeby

I zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy

Kontakt

Inne Case Studies

zobacz
Chcesz poznać więcej naszych realizacji? Zobacz case studies, w których pokazujemy kulisy pracy i przedstawiamy rezultaty współpracy z naszymi klientami.