A4A.pl, to sklep, który z sukcesem łączy modę lifestyl’ową ze światem outdoor’owym. Oferuje najnowsze kolekcje odzieży lifestylowej i sportowej, które wyróżniają się funkcjonalnością odzieży turystycznej.
A4A w asortymencie ma największe marki, np. CampuS.
w projekcie
Wyzwaniem, jakie postawił przed nami klient, było zrealizowanie projektu angażującego użytkowników i wywołującego pozytywne emocje wiążące ich z marką. Aby to zrealizować przyjęliśmy kilka głównych celów kampanii:
budowanie zasięgu i świadomości marki
wsparcie sprzedaży na obu platformach
(A4A oraz CampuS)
zbudowanie lojalnej społeczności wokół marki
Wykorzystaliśmy boom na aktywności outdoor po pandemii COVID-19. Pokazaliśmy piękne trasy w Polsce, które można odwiedzić bezpłatnie, a dodatkowym benefitem dla społeczności była akcja “CampuS za free”, dzięki której całe rodziny mogły otrzymać darmowe napoje lub wejść do odpłatnych miejsc za darmo mając na sobie ubrania marki CampuS.
Nasz zespół zaprojektował i wdrożył landing page w Webflow, na którym użytkownicy mogli zgłaszać własne trasy wycieczkowe i zawalczyć o limitowaną kolekcję ubrań CampuS Premium. W zamian za każde zgłoszenie, uczestnicy otrzymywali kody rabatowe na zakupy w sklepach internetowych A4A oraz CampuS.
Do projektu zaprosiliśmy 3 influencerów, którzy rekomendowali własne miejsca wycieczkowe i promowali akcję.
Trasy influencerów oraz zwycięzców konkursu opublikowaliśmy w e-Przewodniku na LP kampanii. Pobrania e-booka oraz zgłoszenia w konkursie pozwoliły na zebranie bazy danych klientów zainteresowanych odzieżą outdoorową i podróżami po Polsce.
Wsparcie mediowe kampanii zrealizowaliśmy poprzez komunikację na Facebooku, mailingi oraz materiały drukowane.
Za sprawną realizację projektu odpowiadali eksperci Green Parrot:
Współpraca z Zespołem Green Parrot była bardzo efektywna i kreatywna. To co ważne w takich projektach wizerunkowo-sprzedażowych, to świeże spojrzenie na zjawiska rynkowe, wykorzystanie bieżących hot trendów wśród konsumentów i jednocześnie znajomość dogłębna skutecznych narzędzi marketingowych 360 stopni ze szczególnym uwzględnieniem internetu i social mediów. Moim zdaniem stworzyliśmy coś bardzo unikalnego, co wyróżniło i odświeżyło znajomość marki Campus szybko i skutecznie. Liczby mówią same za siebie. A przy okazji wszystko odbyło się w super przyjemnej atmosferze profesjonalizmu i wzajemnej pozytywnej energii, która nakręcała nas do jeszcze bardziej kreatywnych pomysłów!