Pozycjonowanie
Katowice

Skontaktuj się z nami

    Zamów bezpłatną wycenę


    Oferta Pozycjonowanie

    Około 70% populacji Polski to aktywni internauci, którzy spędzają średnio około 4 godzin w sieci.

    Katowice są stolicą Górnego Śląska, ale dla wielu ludzi wciąż pozostają symbolem górnictwa. Obecnie miasto pokazuje się od innej strony, a Śląsk postrzegany jest jako centrum dynamicznego rozwoju przedsiębiorczości. Wzrost gospodarczy na Śląsku jest mocno utrudniony, przede wszystkim z uwagi na wysoką konkurencyjność i dużą liczbę sąsiadujących ze sobą miast. Realizacja strategii marketingu firmy w Katowicach wymaga zainwestowania środków w pozycjonowanie witryny.

    Pozycjonowanie stron internetowych

    Pozycjonowanie stron jest podstawowym elementem, tworzącym marketing internetowy. Za podstawę pozycjonowania uważa się udzielenie przez Twoją stronę jak najlepszej odpowiedzi na pytanie, które zostało wpisane do wyszukiwarki Google. Proces pozycjonowania pomaga uzyskać wysoką, a co najważniejsze - stabilną pozycję Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google. Dzięki temu wzrasta liczba potencjalnych klientów oraz popularność Twojej marki w sieci.

    Rodzaje pozycjonowania

    Samo wdrożenie strategii pozycjonowania może okazać się niewystarczające. Niezwykle istotne jest dobranie odpowiedniego rodzaju działań. To, jakie pozycjonowanie sprawi, że Twoja strona odniesie sukces, uwarunkowane jest celem, jaki chcesz osiągnąć oraz informacją o tym, do kogo masz zamiar trafić ze swoją ofertą. Wśród rodzajów pozycjonowania wyróżnia się pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie szerokie (long tail), pozycjonowanie sklepów internetowych czy pozycjonowanie mobilne (zadbanie o responsywność strony internetowej, która powinna wyświetlać się poprawnie na wszystkich urządzeniach mobilnych).

    Etapy procesu pozycjonowania w Katowicach

    Pozycjonowanie stron to proces ciągły i długotrwały. Warto mieć na uwadze fakt, że jego poszczególne fazy przekładają się bezpośrednio na rentowność Twojego biznesu. Przebieg procesu pozycjonowania wygląda następująco:

    • ustalenie celów marketingu - określenie, do jakiej grupy odbiorców chcesz trafić,
    • analiza - badanie konkurencji oraz określenie odpowiedniej strategii pozycjonowania,
    • dobór fraz kluczowych - z użyciem specjalistycznych narzędzi dobiera się odpowiednie słowa kluczowe dla Twojego biznesu,
    • audyt SEO - strona internetowa jest weryfikowana pod kątem jej optymalizacji,
    • content marketing - regularne dodawanie merytorycznych treści na stronę lub bloga, które są zoptymalizowane o nowe wartościowe frazy,
    • link building - wysokiej jakości profil linków, które, odnosząc się do Twojej witryny, wspierają proces pozycjonowania,
    • monitoring działań - proces pozycjonowania jest nieustannie ulepszany w oparciu o raportowanie przeprowadzonych prac.
    Na czym polega SEO?

    Optymalizacja SEO (Search Engine Optimization) to szereg działań, które prowadzą do tego, że Twoja strona staje się bardziej przyjazna dla robotów i w rezultacie osiąga wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Działanie algorytmu wyszukiwarki nie jest do końca znane, ale wiadomo, że czynniki, które wpływają na atrakcyjność strony, to m.in.: nasycenie jej odpowiednimi treściami SEO, poprawność kodu strony internetowej i tzw. UX (User Experience), czyli poziom satysfakcji użytkownika Internetu, wchodzącego w interakcję z Twoją stroną internetową.

    Co wpływa na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google?

    Oprócz kilku oficjalnych wytycznych, Google nie podaje do wiadomości czynników, przyczyniających się do obecności stron internetowych w TOP10 wyników wyszukiwania. Oficjalnie mówi się o 200 kryteriach Google, opracowanych przez ekspertów od pozycjonowania, ale niektórzy specjaliści SEO podejrzewają, że może być ich nawet 1000. Zwiększenie renomy Twojej firmy na rynku uzyskuje się poprzez wzrost widoczności witryny. Istotny wpływ na osiągnięcie stabilnych i wysokich pozycji w wyszukiwarce ma:

    • dobór odpowiednich słów kluczowych – należy wybrać te frazy, które w pozytywny sposób wpłyną na konwersję strony,
    • techniczna optymalizacja witryny – wnikliwa analiza błędów na stronie internetowej, poprzez przeprowadzenie audytu, pozwala przygotować zalecenia optymalizacyjne, a następnie je wdrożyć,
    • publikacja atrakcyjnych treści – merytoryczne i wartościowe teksty na stronie zainteresują użytkowników, a ponadto będą wsparciem w procesie pozycjonowania,
    • pozyskiwanie linków zwrotnych (link building) – tworzenie i bieżąca analiza profilu linków,
    • optymalizacja wizytówki w Google Moja Firma.

    Pozycjonowanie stron Katowice - kiedy jest skuteczne?

    Skuteczne pozycjonowanie to przede wszystkim przemyślana strategia. Opracowanie efektywnej strategii opiera się na kompleksowej analizie rynku, konkurencyjności branży, Twoich potrzeb oraz zachowań użytkowników w sieci. Rozwiązania powinny być optymalne i dedykowane konkretnemu klientowi. Specjalnie przygotowana strategia pozycjonowania musi obejmować analizę strony oraz jej optymalizację, ale nie można pominąć link buildingu – wszystko powinno odbywać się pod okiem doświadczonych ekspertów z agencji SEO.

    SEO a pozycjonowanie stron internetowych w Katowicach

    Dzięki działaniom SEO Twoja strona internetowa osiągnie czołową pozycję w organicznych wynikach w wyszukiwarce Google. Wysokie pozycje w rankingu to szansa na wzrost popularności witryny, a w rezultacie - zwiększenie liczby odwiedzin Twojego serwisu, budowanie renomy marki, a finalnie - zyski ze sprzedaży. W Polsce termin SEO jest bardzo często używany wymiennie z pozycjonowaniem stron, choć nie wszyscy specjaliści z zakresu marketingu internetowego się z tym zgadzają. Niektórzy stosują określenie SEO wyłącznie do optymalizacji, realizowanej na stronie, a inni odnoszą je do wszystkich działań, wchodzących w skład procesu pozycjonowania. Optymalizacja SEO i pozycjonowanie są ze sobą ściśle związane i właściwie trudno je rozdzielić, tym bardziej, że zmierzają do osiągnięcia tego samego celu - Twoja strona jest bardziej widoczna w sieci. SEO to właściwie element pozycjonowania, które jest pojęciem szerszym, obejmującym również te czynności, które wychodzą poza obręb pozycjonowanej strony. Sama optymalizacja stron prowadzi do osiągnięcia wyższej pozycji w wyszukiwarkach, ale ten cel nie będzie możliwy do osiągnięcia w 100%, jeśli do witryny nie będą prowadzić wartościowe linki.

    Odpowiednie słowa kluczowe

    Ustalenie adekwatnych fraz kluczowych to niezwykle istotny element procesu pozycjonowania stron internetowych. Dzięki nim możliwe jest osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarkach internetowych i dotarcie do nowych odbiorców. Lista kluczowych fraz pozwala na odpowiednią optymalizację treści na stronie. Słowa kluczowe powinny znaleźć się w opisach produktów (w przypadku sklepów internetowych), usług czy też w meta tagach na stronie internetowej. Istotne jest, aby wybierać tylko te słowa kluczowe, które przekładają się na wartościowe odwiedziny witryny, a w następstwie prowadzą do zdobycia nowych klientów. Warto również pamiętać, aby nie upychać sztucznie słów kluczowych w tekście, ponieważ może to skutkować gorszym rankingiem w wyszukiwarce Google. Ważniejsze jest naturalne użycie fraz w treści niż częstość ich występowania. Odpowiednie słowa kluczowe powinny znaleźć się zarówno w meta tagach, jak i w tytułach oraz nagłówkach.

    Kampania Google Ads (AdWords)

    Google Ads, poprzednio AdWords, to system reklamowy, pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i na stronach, które współpracują z Google. Specjalistyczne narzędzia Google Ads pomogą Ci całkowicie wykorzystać ogromny potencjał, jaki oferuje marketing internetowy. Płatne reklamy dają możliwość dokładnego dopasowania ich do Twoich wymagań oraz do specyfiki branży, w której działasz. Google Ads zazwyczaj rozliczane są w systemie PPC (Pay Per Click), a w ich skład wchodzą płatne wyniki wyszukiwania, remarketing czy Zakupy Google. Wypracowane wyniki reklam Google Ads (Google AdWords) pomagają szybko osiągać założone cele i gwarantują wysoki zwrot z inwestycji. Połączenie kampanii Google Ads z kampanią SEO to klucz do sukcesu.

    Zostaw kontakt, a my pomożemy w rozwoju Twojego biznesu!

      Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Zobacz: Politykę Prywatności oraz Warunki Korzystania z usługi.

      Pozycjonowanie Katowice - jak działamy?

      Nasza agencja do kwestii pozycjonowania podchodzi kompleksowo. W pracy wykorzystujemy zdobytą wiedzę i doświadczenie. Etapy współpracy firm z nami zostały przedstawione poniżej.

      Audyt strony

      Przed pozycjonowaniem przeprowadzamy darmową weryfikację Twojej strony www. W jej zakres wchodzą aspekty techniczne, ocena dotychczasowej optymalizacji i funkcjonalności strony. W wyniku wykonanego audytu opracowujemy konkretne zalecenia zmian, które wdrażamy na stronę.

      Techniczna optymalizacja strony

      Kolejny krok to optymalizacja techniczna witryny, która obejmuje wprowadzenie konkretnych zmian, mających na celu usprawnienie indeksacji strony www, usunięcie duplikacji treści oraz przyspieszenie działania witryny.

      Optymalizacja on-site

      Działania on-site odwołują się do tych modyfikacji na stronie, które odbywają się z uwzględnieniem fraz. Mowa tutaj o rozbudowie treści na stronie (content marketing) w taki sposób, aby stała się ona bardziej wartościowa w porównaniu z konkurencyjnymi witrynami dla algorytmów Google i dla użytkowników Internetu.

      Optymalizacja off-site

      To działania SEO poza obrębem strony, które swoim zakresem obejmują m.in. budowanie profilu linków przychodzących (tzw. link buildingu).

      Zwiększenie współczynnika konwersji

      Pozycjonowanie strony ma na celu zwiększenie ruchu tak, aby generował sprzedaż i zyski dla firm. Żeby osiągnąć taki stan rzeczy, trzeba optymalizować konwersję witryny, a to oznacza, że należy pozbyć się wszystkich przeszkód, które napotykają odbiorcy na stronie.

      Analiza

      Działania analityczne są niezbędne na każdym etapie procesu. W swojej pracy wykorzystujemy specjalistyczne narzędzia, które pozwalają nam planować kolejne czynności w oparciu o uzyskane dane. Wykonujemy czytelne i przejrzyste dla naszych kontrahentów z Katowic raporty, które pozwalają im na bieżąco śledzić efekty wykonanych działań.

      Pozycjonowanie stron Katowice i Śląsk- ile kosztuje?

      To jedno z najczęściej zadawanych pytań przez klientów z Katowic, ale niestety nie istnieje na nie jednoznaczna odpowiedź. Koszt pozycjonowania strony jest kwestią indywidualną i uwarunkowaną szeregiem usług, które oferują agencje SEO, a także następującymi zmiennymi:

      • ilością pozycjonowanych słów kluczowych,
      • trudnością pozycjonowanych fraz,
      • zasięgiem słów,
      • dodatkowymi usługami.

      Dodatkowymi usługami, które wpływają na budżet pozycjonowania stron www, mogą być: audyt SEO, optymalizacja strony oraz jej szczegółowa analiza, a także ocena zachowań użytkowników w sieci. Większość budżetu to oczywiście inwestycja w samą stronę internetową oraz linki do niej prowadzące.

      Pozycjonowanie Katowice - kiedy pojawiają się pierwsze efekty?

      Pozycjonowanie stron internetowych to element marketingu internetowego dla osób cierpliwych. Nie ma możliwości zwiększenia widoczności witryny w wyszukiwarce Google wbrew zasadom jej działania. Google najczęściej promuje strony wiarygodne, a zdobycie zaufania robotów wyszukiwarki wymaga czasu. Pierwsze efekty pozycjonowania stron stają się widoczne po upłynięciu kilku tygodni, a nawet po kilku miesiącach trwania procesu. Czas, potrzebny na pozycjonowanie, ściśle uwarunkowany jest konkurencyjnością fraz kluczowych. Niewątpliwie frazy lokalne są o wiele mniej popularne od tych globalnych.

      Agencja SEO Green Parrot - kim jesteśmy?

      Green Parrot od lat wspiera lokalne biznesy. Jako agencja SEO znamy potrzeby naszych klientów z Katowic i oczekiwania firm na rynkach lokalnych. Jesteśmy w stanie zagwarantować wysoką jakość usług oraz skuteczność naszych działań marketingowych w Katowicach. Wszystkim kontrahentom oferujemy fachowe doradztwo i wsparcie na każdym etapie procesu. Działania naszej agencji SEO ukierunkowujemy na osiąganie sukcesów biznesowych. Współpraca z nami pozwoli Ci zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, generować większe zyski i wpłynąć na rozpoznawalność Twojej marki w sieci.

      Pozycjonowanie stron internetowych Katowice - korzyści

      Pozycjonowanie stron to najnowsza forma reklamy, która bazuje na naturalnych poszukiwaniach informacji przez użytkowników Internetu. Proces daje niejako możliwość podsunięcia osobie wyszukującej na liście wyników konkretnego rezultatu (Twoją stronę firmową). Skuteczne pozycjonowanie zapewnia możliwość wyróżnienia się z tłumu i dostrzeżenia Twoich produktów lub usług przez nowych odbiorców. Profesjonalne pozycjonowanie stron jest zabiegiem opłacalnym, głównie z trzech powodów:

      • wzrost liczby klientów – nowi odbiorcy zaczną sami zgłaszać się do Ciebie,
      • wzrost jakości napływających odbiorców – dopływ klientów jest stały, a to pozwala wybrać tylko tych, z którymi chcesz współpracować,
      • wzrost renomy i zaufania klientów – strony internetowe, które wyświetlają się na czołowych pozycjach wyników w wyszukiwarce Google są dla internautów bardziej wiarygodne, a Twoja firma z Katowic może się stać liderem branży.

      Pozycjonowanie lokalne Katowice i Śląsk

      Pozycjonowanie lokalne skierowane jest do firmy, która świadczy swoje usługi na terenie konkretnego miasta lub regionu. Dzięki temu rodzajowi pozycjonowania masz możliwość dotarcia do odbiorców w mieście Katowice i w okolicy oraz zwiększenia konwersji swojej witryny. Lokalne SEO zmierza do budowania pozycji Twojej strony firmowej w TOP10 wyszukiwarki dla zapytań, związanych z lokalizacją miasta. Dobrze przeprowadzone pozycjonowanie lokalne sprawi, że klienci, poszukujący produktów i usług w okolicy, trafią bezpośrednio do Twojej firmy w mieście Katowice. Korzyści z pozycjonowania lokalnego są następujące:

      • wzrost współczynnika konwersji strony,
      • wzrost sprzedaży,
      • wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania,
      • wysokiej jakości ruch na stronie,
      • lepsza pozycja marki na terenie miasta.

      Pozycjonowanie long tail w Katowicach

      Pozycjonowanie long tail sprawia, że znacząco rośnie szansa dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Strategia w tym przypadku opiera się na poprawie widoczności witryny i pozycjonowaniu strony internetowej na długie frazy wraz z dopełnieniami. Popularność pozycjonowania long tail wynika z wysokiej świadomości internautów, którzy coraz częściej wpisują w wyszukiwarkę precyzyjne frazy, złożone z więcej niż dwóch słów kluczowych.

      Pozycjonowanie stron www w Google Maps

      Twoja strona internetowa powinna wyróżniać się wśród wyników wyszukiwania wraz z dołączoną mapą i lokalizacją w Google Maps. Widoczność w lokalnych rankingach miast wpływa na optymalizację SEO strony, a to zależy w głównej mierze od lokalizacji odbiorcy. Google Maps potrafią zwiększyć ruch na stronie nawet o 25%, a to w efekcie prowadzi do wzrostu sprzedaży.

      Pozycjonowanie w Google Moja Firma

      Stworzenie wizytówki działalności w panelu Google Moja Firma jest niezwykle opłacalne, ponieważ dzięki temu użytkownik Internetu bardzo łatwo odnajdzie siedzibę Twojej firmy w mieście Katowice. Wizytówka w Google Moja Firma to konieczny element pozycjonowania lokalnego. Jej założenie warto powierzyć doświadczonej agencji SEO, która będzie w stanie ją dodatkowo zoptymalizować, a to, z kolei, wpłynie korzystnie na lokalne pozycjonowanie witryny firmowej.

      Pozycjonowanie sklepów internetowych Katowice

      Liczba klientów, którzy dokonują zakupów online, ciągle wzrasta. Zakupy w sieci postrzegane są jako wygodne, mało skomplikowane i mniej czasochłonne. Prowadząc sprzedaż internetową w mieście Katowice, musisz skoncentrować się nie tylko na jakości oferowanych produktów, ale również zapewnić Twojej platformie jak najlepszą widoczność w wynikach wyszukiwania na tle innych firm. Duża ilość produktów, podstron sklepu internetowego oraz specyfika serwisu wymaga sporego nakładu pracy. Podstawowym elementem pozycjonowania sklepów internetowych w Katowicach jest usunięcie typowych dla nich błędów technicznych.

      Efekty pozycjonowania lokalnego w Katowicach

      Wadą dużych polskich miast jest ogromna konkurencja, co sprawia, że rynek lokalny obfituje w wiele firm. Dlatego też warto zdecydować się na marketing internetowy, dzięki któremu Twoja firma z Katowic pozyska nowych klientów kosztem konkurencji. To prosta droga do osiągnięcia zysków poprzez wzrost popularności świadczonych usług i sprzedawanych produktów. Pozycjonowanie lokalne strony www w Katowicach oddziałuje w głównej mierze na podniesienie świadomości marki w sieci. Lokalne SEO można również rozszerzyć o kampanię Google Ads (AdWords), Social Media czy inny marketing, np. tradycyjną, drukowaną reklamę Twojej firmy z Katowic.

      Pozycjonowanie Katowice – dlaczego warto współpracować z naszą agencją SEO?

      Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami SEO i nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje. Staramy się wprowadzać najnowsze i optymalne rozwiązania w pozycjonowaniu na stronach naszych klientów w Katowicach. Kierujemy się zasadą, że liczy się jakość, a nie ilość. Dokładamy wszelkich starań, aby pozycjonowanie strony przebiegało sprawnie i profesjonalnie. Szczegółowo planujemy ofertę, która jest dopasowana do Twojej firmy z Katowic. Działania SEO, przeprowadzane przez naszych specjalistów z zakresu marketingu internetowego, są na bieżąco monitorowane. Dbamy o dobre i przyjazne relacje naszymi klientami z Katowic, zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pierwszy etap współpracy z nami to bezpłatna wycena. Oferujemy przystępne stawki.

      Zostaw kontakt, a my pomożemy w rozwoju Twojego biznesu!

        Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google. Zobacz: Politykę Prywatności oraz Warunki Korzystania z usługi.

        Zapytaj nas o propozycję dla Twojej marki

          Skontaktujmy się

          Warszawa

          ul. Szturmowa 9/13
          02-678 Warszawa

          Katowice

          ul. Warszawska 10
          40-006 Katowice