NGO Marketing
Pracujesz w organizacji pozarządowej i chcesz, by o jej działaniach dowiedziało się jak najwięcej osób? NGO’sy często nie wykorzystują możliwości, jakie w dotarciu do odbiorców dają narzędzia marketingowe. Jeśli nie chcesz iść ich śladem, a zamiast tego wolisz dowiedzieć, jak wygląda skuteczny marketing dla trzeciego sektora - ten e-book jest właśnie dla Ciebie.
pracowników trzeciego sektora, którym zależy na większej liczbie osób zaangażowanych w działalność organizacji
założycieli, prezesów, członków zarządu organizacji, którzy chcą opowiedzieć światu o swojej działalności
marketerów pracujących w fundacjach i organizacjach pozarządowych
specjalistów ds. marketingu, których klientami są organizacje pozarządowe
poznać narzędzia marketingowe, które idealnie sprawdzają się w trzecim sektorze (lub uporządkować wiedzę na ten temat)
poznać przykłady skutecznych działań marketingowych, które można wdrożyć również w Twojej organizacji
zgromadzić argumenty, które pomogą przekonać zarząd organizacji do zainwestowania w marketing,
poznać nowe sposoby dotarcia do odbiorców oraz dowiedzieć się, jak zarządzać wizerunkiem organizacji w Internecie i poza nim.