Dołącz do społeczności GreenLetter
i pobierz darmowego e-booka:

Content marketing
w farmacji i medycynie

Jak tworzyć wartościowe i angażujące treści w branży pharma & medical?

Czym jest marketing farmaceutyczny?

 
Marketing farmaceutyczny to skomplikowane zagadnienie, które wymaga specjalistycznego
i kreatywnego podejścia. Właśnie dlatego powstał nasz e-book. To ogromna pigułka wiedzy
– blisko 20 000 znaków – o tym, jak tworzyć i realizować strategię content marketingową
w firmach farmaceutycznych i medycznych.

Jakie ma znaczenie?

 
Dobry content pomaga edukować lekarzy-specjalistów ekspertów i pacjentów. Lojalizować klientów i budować społeczność wokół marki. Wspierać sprzedaż produktu. Wszystko przy zachowaniu odpowiednich przepisów i norm prawnych. Pobierz e-booka i dowiedz się, jak wykorzystać content marketing farmaceutyczny w Twojej firmie!

Ten e-book jest dla:

specjalistów ds. marketingu i marketerów, związanych z przemysłem farmaceutycznym i medycyną
copywriterów i content managerów, którzy już tworzą lub chcą tworzyć treści i realizować się w pharma marketingu
brand managerów i dyrektorów działów marketingu, pracujących na co dzień w świecie pharma & medical
przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych, którzy czują, że wartościowe treści mogą pomóc im w komunikacji z Klientami

Dzięki temu e-bookowi:

poznasz metody i formy content marketingu, które warto wykorzystać w marketingu farmaceutycznym

zgromadzisz dane i argumenty, które pomogą Ci przekonać Twój marketingowy zespół lub zarząd firmy do inwestycji w content marketing

zdobędziesz wiedzę, dzięki której łatwiej i skuteczniej zaprojektujesz strategię marketingową Twojego brandu

powstrzymasz szum informacyjny wokół Twojej marki i poukładasz od A do Z całą komunikację dzięki wartościowym treściom

Zapisz się do GreenLettera i odbierz swojego darmowego
e-booka: