Dołącz do społeczności GreenLetter
i pobierz darmowego e-booka:

Cookie Armageddon

Kilkanaście stron wypełnionych informacjami jak się przygotować na największe zmiany w historii reklamy online. Kluczowa wiedza o technologii 3rd party cookies i jej wykorzystaniu. Sprawdzone sposoby na to, jak po ich wycofaniu nadal być efektywnym biznesem online, przygotowane przez Krzysztofa Czapnika, Head of SEO w Green Parrot.

Ten e-book jest dla:

Managerów i marketerów e-commerce, którzy chcą utrzymać efektywność kampanii reklamowych.

Brand managerów i marketerów B2B, odpowiedzialnych za rozwój marek i pozyskiwanie wartościowych leadów.

Dyrektorów marketingu FMCG, którzy muszą opracować strategię działań po wprowadzeniu zmian.

Właścicieli małych i średnich firm, dla których sprzedaż w internecie jest kluczowa.

Pobierz tego e-booka, jeśli chcesz dowiedzieć się:

czym są 3rd party cookies i do czego były używane w Twoim biznesie

co stracisz wraz z wycofaniem 3rd party cookies

co to jest consent mode i server-side tagging

jak zaradzić tej sytuacji i dalej prowadzić efektywny biznes online

Zapisz się do GreenLettera i odbierz swojego darmowego
e-booka:

Twój adres e-mail: