Cookie Armageddon
Kilkanaście stron wypełnionych informacjami jak się przygotować na największe zmiany w historii reklamy online. Kluczowa wiedza o technologii 3rd party cookies i jej wykorzystaniu. Sprawdzone sposoby na to, jak po ich wycofaniu nadal być efektywnym biznesem online, przygotowane przez Krzysztofa Czapnika, Head of SEO w Green Parrot.
Managerów i marketerów e-commerce, którzy chcą utrzymać efektywność kampanii reklamowych.
Brand managerów i marketerów B2B, odpowiedzialnych za rozwój marek i pozyskiwanie wartościowych leadów.
Dyrektorów marketingu FMCG, którzy muszą opracować strategię działań po wprowadzeniu zmian.
Właścicieli małych i średnich firm, dla których sprzedaż w internecie jest kluczowa.
czym są 3rd party cookies i do czego były używane w Twoim biznesie
co stracisz wraz z wycofaniem 3rd party cookies
co to jest consent mode i server-side tagging
jak zaradzić tej sytuacji i dalej prowadzić efektywny biznes online