Kogo szukamy? Regular/Senior Performance Specialist
(czyli ktoś, kto wie, co robi… i jeszcze lubi to robić)
Proponowane widełki: 8 000 – 12 000 PLN netto (B2B)
Model pracy: pracujemy zdalnie, czasem spotykamy się stacjonarnie z klientami (mile widziane osoby z miejsc dobrze skomunikowanych z Warszawą)
Kim jesteśmy?
W Green Parrot już od kilkunastu lat łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy ponad 100-osobowy zespół specjalistów od digital marketingu i IT w naszej agencji marketingowej oraz software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 21 200 marketerów. Pracujemy w szerokim przekroju branż – od e-commerce, przez beauty i farmację (topowi reklamodawcy w PL), aż po specjalistyczne B2B. Robimy pełen miks: kampanie wizerunkowe, performance, projekty analityczne, a gdy trzeba – planujemy też media offline.
Jeżeli chcesz nas lepiej poznać, zapraszamy do odwiedzenia zakładki „kariera” na naszej stronie: https://greenparrot.pl/kariera/
Jak pracujemy?
- poza podstawowymi kanałami dotarcia stale szukamy nowych (np. TV, radio, OOH/DOOH, programmatic, rich media, in-game ads, itp.), więc rozwijasz się szybciej niż w klasycznej agencji „od klików”,
- działamy w płaskiej strukturze – duża samodzielność = duża odpowiedzialność,
- nie jesteśmy „klikaczami” – wchodzimy głęboko w biznes klienta i realnie wpływamy na wynik, nie tylko na panel reklamowy.
Szukamy osoby, która:
- Ma min. 3 lata doświadczenia w pracy agencyjnej na stanowisku Performance Specialist lub pokrewnym
- Bardzo dobrze zna systemy reklamowe: Google Ads, Meta Ads (możesz mieć specjalizację w jednym z nich)
- Posiada praktyczną znajomość Google Tag Manager, GA4, Looker Studio – must-have
- Ma doświadczenie w tworzeniu strategii performance i prezentowaniu ich klientom
- Posiada wysokie umiejętności analityczne i wyciąga wnioski na podstawie danych
- Ważne są dla nas: proaktywność, samodzielność i odpowiedzialność za efekty
Co oferujemy?
- 8 000 – 12 000 zł netto/B2B (w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności)
- Możliwość pracy zdalnej
- Odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych.
- Pracę przy ciekawych i rozwojowych projektach dla znanych marek.
- Pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmian.
- Pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość.
- Moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji!
- Po 3 miesiącach współpracy możliwość skorzystania z karty sportowej, pakietu medycznego oraz dofinansowania indywidualnych zajęć z j. angielskiego.
Jak aplikować?
Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie.
KLIKNIJ TU, ABY APLIKOWAĆ
Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Regular/Senior Performance Specialist?
- Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy uznamy, że możemy do siebie pasować. 😉
- Rozmowa z Pauliną – HR Managerką – podczas rozmowy chcemy Cię lepiej poznać, dowiedzieć się, jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy itd.
- Zadanie rekrutacyjne, które pomoże nam poznać Twoje skille (ten etap może się pojawić, ale nie musi – zależy to od tego, czy jakiś obszar będzie wymagał dodatkowego sprawdzenia).
- Rozmowa z Patrykiem i Emilem – Lead Performance Managerami.
- Może pojawić się jeszcze jedno, krótkie spotkanie przed decyzją o złożeniu oferty.