Celem Mary Kay było zwiększenie aktywności i rozwój zaangażowanego wokół ich marki community w firmowych social mediach, a także poprawa widoczności i świadomości brandu w digitalu.
Mary Kay to globalna marka beauty z blisko 60-letnią tradycją, założona przez Mary Kay Ash, która generuje 3 mld dolarów przychodu rocznie. Kluczowymi produktami marki są kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała oraz kosmetyki i akcesoria do makijażu, które firma dystrybuuje przez własną stronę WWW i sieć konsultantek kosmetycznych.
Przygotowanie key visuali w oparciu o globalne standardy marki
Opracowanie budżetu mediowego i powiązanych z nim KPI
Zaplanowanie cyklu publikacji, przygotowanie koncepcji, copy i kreacji
Strategię działań w ramach paid ads
Research i dobór mikroinfluencerów, wspierających tworzenie i promocję contentu
ROZWIĄZANIE:
@bielickalicja
18 tys.
@aga.ziemba
29 tys.
@luszjana
15 tys.
@korneliakuzma
7 tys.
@olakaminska.blog
19 tys.
@szczypta_mody
14 tys.
+ 5200
fanów marki na Facebooku
4 mln
wyświetleń Stories i Reels
+ 2500
followersów na Instagramie
Za koordynację i realizację całego projektu, w tym kontakt z influencerami i z klientem, odpowiadały:
Katarzyna Delekta
senior social media manager
Aneta Fijał
junior social media specialist
Kamila Studzińska
performance executive
Social media Mary Kay w Polsce mają naprawdę dobrych i zaangażowanych opiekunów. Już od kilku lat zespół Green Parrot wyjątkowo dba zarówno o ich stronę wizualną, jak i skuteczność, a my świetnie wypadamy na tle innych oddziałów firmy na arenie międzynarodowej.
Dorota Manicka,
Brand Communication Coordinator