Zespół Objectivity chciał zwiększyć świadomość ich marki na terenie Trójmiasta wśród młodych osób, zainteresowanych software’em i programowaniem. Kampania miała być podzielona na dwie części - czerwiec/lipiec 2022 i wrzesień/październik 2022. Wszystko po to, aby rozwijać w przyszłości marketing rekrutacyjny i employer branding.
Objectivity to międzynarodowa korporacja ze świata nowych technologii z 6 oddziałami na całym świecie. Firma istnieje od 1991 roku i zatrudnia obecnie ponad 900 specjalistów IT. Kluczowymi usługami Objectivity są konsulting IT i bespoke software development.
ROZWIĄZANIE:
Ułożyliśmy strategię i uruchomiliśmy kampanię świadomościową na terenie Gdańska i okolic
Kampania już po miesiącu zrealizowała “z górką” większość założonych celów przy wydatkowaniu 50% założonego budżetu
Jedna z kreacji pojawi się w Gdańsku niebawem jako mural, a my będziemy wspierać premierę murala odpowiednim remarketingiem. Wszystko po to, aby na dobre osadzić się w głowach potencjalnych odbiorów w Trójmieście i sprawić, że połączenie wcześniejszego styku z marką, murala i remarketingu przyniesie długoterminowe efekty rekrutacyjne.
120%
realizacji KPI
148%
realizacji KPI
409%
realizacji KPI
473 135
unikalnych odbiorców kampanii
323%
realizacji KPI
Za koordynację i realizację całego projektu odpowiadali
Lidia Krasowska
senior account manager
Przemysław Kossakowski
performance specialist
W Employer Brandingu liczby są ważne – a tu mierzalność była ponad oczekiwania. Od teamu Green Parrot dostałam to, czego potrzebowaliśmy, a nawet więcej. Doceniam sam kontakt z zespołem projektowym – krótko, zwięźle i na temat.
Czułam, że kampania jest pod kontrolą, regularnie dostawałam wyniki kampanii i rekomendacje. Planujemy kolejne akcje, skoncentrowane na budowaniu świadomości marki i kolejne kampanie rekrutacyjne w oparciu o narzędzia, które Parroci wskazali jako najskuteczniejsze, żeby jeszcze bardziej podnieść naszą efektywność.
Milena Jeziorna,
EMPLOYER BRANDING SPECIALIST