Jak (nie)
tworzyć treści
w social mediach?
Poznaj 15 wskazówek od specjalistów Green Parrot, którzy podpowiedzą Ci, co robisz ŹLE w firmowych social mediach i zasugerują, jak to POPRAWIĆ. Lepsze treści = większe zaangażowanie = zrealizowane KPI. Proste.
dyrektorów marketingu i brand managerów, którzy weryfikują działania w social mediach
marketerów i social media managerów, którzy chcą tworzyć jeszcze skuteczniejsze treści
copywriterów, którzy chcą redagować dobre posty w social mediach
mikro, małych i średnich przedsiębiorców, którzy sami prowadzą własne social media
Twoje posty w social mediach miały… 0 reakcji i komentarzy
przepalano Twój budżet marketingowy na działania w social media, które i tak nie realizują żadnych celów biznesowych
Twoja społeczność usnęła z nudów i przestała obserwować Twoje sociale
prowadzenie firmowych social mediów wiązało się jedynie z „coś trzeba wrzucić, bo dawno nic nie pisaliśmy”