Celem CPG było zwiększenie przychodów z ich aplikacji mobilnej, a także maksymalnie efektywnie i rentowne dotarcie do nowych użytkowników, którzy do tej pory nie korzystali z CityParkApp.
City Parking Group to lider Europy Środkowej w projektowaniu, realizacji i zarządzaniu parkingami. Firma dysponuje 100 000 komfortowych miejsc parkingowych. Aplikacja mobilna CityParkApp i 5000 parkomatów sprzedają łącznie 4 miliony biletów parkingowych dziennie.
Rozwiązanie:
Postawiliśmy na dwa kanały komunikacji: Facebook oraz Google
Na bieżąco kontrolowaliśmy budżet całkowity i stawki za kliknięcia, aby optymalizować koszty i maksymalizować jakość kampanii, inwestując w lokalizacje z największym potencjałem sprzedażowym.
W ciągu 6 tygodni kampanii wyraźnie zwiększyliśmy
przychody Klienta z aplikacji mobilnej – w zależności
od lokalizacji było to od +121% do +468% rok do roku.
Dzięki specjalistom Green Parrot dokładnie wiedzieliśmy, ile zainwestujemy
w reklamę aplikacji, do kogo dotrzemy, ilu nowych Klientów pozyskamy i jaki będzie zwrot z inwestycji. Dobrze mieć po drugiej stronie takiego partnera w biznesie,
który dokładnie tłumaczy, ile i za co zapłacę, a finalnie co na tym zyska nasza firma.
Kornela Ziołek
Dział marketingu,
City Parking Group
Efekty mówią same za siebie, a my po raz kolejny przekonujemy, że precyzja w określaniu grup docelowych i zarządzaniu kampanią zdecydowanie się opłaca. Razem z przykuwającymi uwagę kreacjami to przepis na sukces. Wyniki motywują nas do dalszych działań – dlatego nie parkujemy, jedziemy dalej!