Nasze
wyzwanie
Misją Aquaphor jest tworzenie najlepszych na świecie rozwiązań dla zapewnienia najwyższej jakości wody każdemu mieszkańcowi naszej planety.
Misją Green Parrot było sprawienie, by wieść o Aquaphor obiegła social media! Jak zarządzać wizerunkiem lidera w digitalowym świecie? Skuteczną współpracą z innymi liderami opinii!
Opracowanie kompleksowej strategii marki, opierającej się na działaniach social media i influencer marketingu.
Opracowanie i kompleksowe zarządzanie programem ambasadorskim marki.
Zbudowanie świadomości marki jako lidera w swojej dziedzinie i dotarcie do kluczowych grup docelowych.
Wdrożenie przemyślanej kampanii mediowej ukierunkowanej na budowę świadomości oraz wsparcie sprzedaży w okresie przedświątecznym.
Współpracę rozpoczęliśmy od wyboru
zasięgowych influencerów, na których działania
położony został „ciężar komunikacji” wizerunkowej:
Spośród wielu propozycji wybraliśmy 3 osoby:
Anna Nowak (cooka.pl)
uczestniczka Masterchefa
oraz stała bywalczyni PnŚ
Paweł Trybała (Trybson)
zawodnik MMA
Kamil Mokrzycki
lider zespołu Sound’n’Grace
Aktywności Ambasadorów nie ograniczały się wyłącznie do recenzowania i polecania produktów Aquaphor w kanałach social media. Influencerzy także: odwiedzali eventy, na których pojawiała się marka, organizowali relacje live, zwracali uwagę na działania proekologiczne, podejmowane przez markę Aquaphor.
Okres publikacji materiałów sponsorowanych trwał od października do grudnia 2019 z nasileniem działań mediowych w okresie przedświątecznym.
Współpraca z influencerami przełożyła
się na ponad 3,2 mln wyświetleń postów
produktowych (suma działań organicznych
i płatnych) wśród wyznaczonej przez
nas grupy docelowej.
Szczególnie duże zainteresowanie zyskały
posty przygotowane przez influencerów
z kategorii sport&healthy oraz
home&cooking. To właśnie te kategorie
powinny być silnie rozwijane w kolejnych
działaniach wizerunkowych.
Ponad 52 tyś. reakcji oraz liczne
komentarze świadczą o zainteresowaniu produktem, a szczególnie wpływem
filtrowanej wody na zdrowie i ekologię.
Nasze działania przyczyniły się także
do umocnienia wizerunku marki Aquaphor jako dbającej o zrównoważony rozwój i dobro środowiska naturalnego.