Green Parrot x Aquaphor

doWODY udanej
współpracy!

Nasze
wyzwanie

Misją Aquaphor jest tworzenie najlepszych na świecie rozwiązań dla zapewnienia najwyższej jakości wody każdemu mieszkańcowi naszej planety.

Misją Green Parrot było sprawienie, by wieść o Aquaphor obiegła social media! Jak zarządzać wizerunkiem lidera w digitalowym świecie? Skuteczną współpracą z innymi liderami opinii!

Opracowanie kompleksowej strategii marki, opierającej się na działaniach social media i influencer marketingu.

Opracowanie i kompleksowe zarządzanie programem ambasadorskim marki.

Zbudowanie świadomości marki jako lidera w swojej dziedzinie i dotarcie do kluczowych grup docelowych.

Wdrożenie przemyślanej kampanii mediowej ukierunkowanej na budowę świadomości oraz wsparcie sprzedaży w okresie przedświątecznym.

Współpracę rozpoczęliśmy od wyboru
zasięgowych influencerów, na których działania
położony został „ciężar komunikacji” wizerunkowej:

Specjaliści od wody

Spośród wielu propozycji wybraliśmy 3 osoby:

Daria Ładocha

specjalistka w kategorii kulinaria i lifestyle

Kasia Dziurska

specjalistka w kategorii sport i zdrowie

Dawid Myśliwiec

(Naukowy Bełkot) specjalista w kategorii nauka

Dodatkowo opracowaliśmy program ambasadorski, do którego zaprosiliśmy mikroinfluencerów oraz inne znane nazwiska, m.in:

Anna Nowak (cooka.pl)
uczestniczka Masterchefa
oraz stała bywalczyni PnŚ

Paweł Trybała (Trybson)
zawodnik MMA

Kamil Mokrzycki
lider zespołu Sound’n’Grace

Aktywności Ambasadorów nie ograniczały się wyłącznie do recenzowania i polecania produktów Aquaphor w kanałach social media. Influencerzy także: odwiedzali eventy, na których pojawiała się marka, organizowali relacje live, zwracali uwagę na działania proekologiczne, podejmowane przez markę Aquaphor.

Okres publikacji materiałów sponsorowanych trwał od października do grudnia 2019 z nasileniem działań mediowych w okresie przedświątecznym.

3.2mln

Współpraca z influencerami przełożyła
się na ponad 3,2 mln wyświetleń postów
produktowych (suma działań organicznych
i płatnych) wśród wyznaczonej przez
nas grupy docelowej.

Szczególnie duże zainteresowanie zyskały
posty przygotowane przez influencerów
z kategorii sport&healthy oraz
home&cooking. To właśnie te kategorie
powinny być silnie rozwijane w kolejnych
działaniach wizerunkowych.

52 tysiące

Ponad 52 tyś. reakcji oraz liczne
komentarze świadczą o zainteresowaniu produktem, a szczególnie wpływem
filtrowanej wody na zdrowie i ekologię.

EKO AQUAPHOR

Nasze działania przyczyniły się także
do umocnienia wizerunku marki Aquaphor jako dbającej o zrównoważony rozwój i dobro środowiska naturalnego.

    Skontaktujmy się

    Warszawa

    ul. Szturmowa 9/13
    02-678 Warszawa

    Katowice

    ul. Jesionowa 22 / 3.5
    40-006 Katowice