Pozycjonowanie stron www jest złożonym procesem, który składa się z działań optymalizacyjnych on-site i off-site. Jego celem jest uzyskanie przez stronę najlepszych wyników dla robotów wyszukiwarki Google oraz dla użytkowników Internetu. W procesie pozycjonowania strona zostaje zoptymalizowana pod kątem swojej struktury, nasycenia odpowiednią ilością słów kluczowych i zbudowania profilu linków (tzw. link building). Pozycjonowanie obejmuje także ciągłą weryfikację strony na podstawie analizy konkurencji i zmian, zachodzących w algorytmach Google.
Optymalizacja strony internetowej to szereg działań, których rezultatem jest poprawa zawartości witryny i jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Zakres optymalizacji obejmuje m.in. audyt SEO strony, analizę skryptu i struktury kodu czy zbadanie indeksacji witryny. Przeprowadzenie optymalizacji wymaga poprawy elementów, które nie są widoczne dla użytkownika, ale również tych, na które użytkownik zwróci uwagę. Nasycenie treści na stronie najczęściej wyszukiwanymi frazami kluczowymi to jeden z czynników, który może sprawić, że Twoja witryna zacznie być obecna w TOP10 wyszukiwarki Google. Zwiększony, dzięki temu, ruch na stronie przekłada się bezpośrednio na jej konwersję, wzrost zysków i budowanie renomy marki w sieci.
W skład optymalizacji on-site wchodzą wszelkie czynności, które są wykonywane na Twojej stronie internetowej. To działania pracochłonne i wymagające czasu. Zalicza się do nich m.in.:
Optymalizacja zewnętrzna, czyli off-site, obejmuje trzy czynności, które wykonywane są poza obrębem strony:
Kampania linków sponsorowanych Google Ads stanowi doskonały przykład marketingu internetowego. Dzięki niej Twoja witryna jest wyświetlana wyżej niż organiczne wyniki wyszukiwania, a kampania może być wdrażana równolegle z procesem pozycjonowania. Kampania Google Ads działają w systemie PPC (Pay Per Click), co oznacza płatność za jedno kliknięcie w reklamę. Do głównych zalet Google Ads zaliczyć można:
W Polsce najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google, używa jej ponad 90% użytkowników Internetu. Roboty Google poddają Twoją stronę internetową nieustannemu skanowaniu, jednocześnie poszukując informacji i porządkując je. Jeśli robot nie przeskanuje Twojej strony np. z powodu błędów technicznych, uniemożliwiających indeksację, nie trafi ona na wysokie pozycje wśród wyników wyszukiwania. Ponadto dla robotów przyjazne są wartościowe i unikalne treści, dlatego warto zdecydować się na profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych.
Każda strategia pozycjonowania strony internetowej powinna zostać opracowana na podstawie dogłębnej analizy potrzeb i oczekiwań klienta oraz w oparciu o audyt SEO. Nie można posługiwać się jedną, uniwersalną strategią dla wszystkich kontrahentów, ponieważ każda witryna jest inna, cele biznesowe firm się różnią i każdy oczekuje innych efektów po zakończonej kampanii. Istotne jest przede wszystkim określenie grupy docelowej odbiorców, dobór odpowiednich fraz kluczowych, a wszystko to powinno odbywać się w odniesieniu do specyfiki branży. Rezultatem dobrze przeprowadzonej strategii pozycjonowania strony jest zwiększenie widoczności strony internetowej i pozycji pośród wyników wyszukiwania, wzrost ruchu na niej oraz usprawnienie efektywności w zdobywaniu nowych klientów przez firmę.
Odpowiedź na pytanie, jakich fraz poszukują użytkownicy Internetu, stanowi kluczową kwestię w procesie pozycjonowania. Oznacza to, że publikowanie na Twojej stronie odpowiednich treści, które zawierają pożądaną ilość fraz, będzie automatycznie zwiększać pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google. Dobór odpowiednich fraz stanowi fundament całej kampanii. Co więcej, muszą to być frazy kluczowe, które generują sprzedaż, najczęściej wyszukiwane przez potencjalnych klientów.
W naszej pracy szczególny nacisk kładziemy na bezpieczeństwo oraz efektywność naszych działań SEO. Staramy się pozycjonować strony www zgodnie z zasadami, akceptowanymi przez Google, nie narażając naszych kontrahentów na niepotrzebne ryzyko utraty pozycji lub usunięcie domeny z listy w wynikach wyszukiwania. Rzetelnie podchodzimy do powierzonych nam zadań, a nasze usługi realizujemy z dbałością o każdy detal. Nasza agencja SEO współpracuje z klientami wieloetapowo, co zostało przedstawione poniżej.
W pierwszej kolejności przeprowadzamy szczegółową rozmowę, poznajemy oczekiwania klienta i podjęte przez niego do tej pory działania z zakresu marketingu internetowego. Kolejny krok to bezpłatna wycena, która jest przygotowywana indywidualnie po konsultacji SEO i wysyłana pocztą e-mail. Wstępna oferta określa zakres niezbędnych działań SEO i szacunkowe koszty ich przeprowadzenia.
Audyt SEO Twojej witryny wykonujemy pod kątem jej funkcjonalności. Oceniamy, czy została przeprowadzona odpowiednia optymalizacja pod SEO, a jeśli nie – określamy zmiany, które należy wdrożyć. Analizujemy zarówno aspekty techniczne, jak i treściowe strony, aby zapewnić jej maksymalną widoczność w wyszukiwarkach. Dzięki temu masz pewność, że Twoja witryna spełnia aktualne standardy i skutecznie przyciąga użytkowników.
Następny krok we współpracy z nami to analiza stron internetowych firm z tej samej branży. Sprawdzamy pozycje konkurencyjnych witryn w Google, zastosowane w nich optymalizacje oraz inne czynności, dzięki którym mają przewagę nad Twoją stroną firmową.
Na tym etapie specjalista agencji SEO SEM przedstawia wszystkie rekomendacje, które powstały w wyniku przeprowadzonych analiz. Określają one czynności, które należy podjąć, aby poprawić ranking Twojej strony i uzyskać efekty pozycjonowania.
Przygotowujemy strategię dostosowaną do Twoich oczekiwań i budżetu firmy. Wszystkie działania mogą być korygowane na każdym etapie procesu pozycjonowania stron www.
Jeśli zaakceptujesz przedstawiony przez nas plan działań, przechodzimy do jego realizacji. Zmiany są na bieżąco monitorowane i dostosowywane do aktualnej sytuacji.
Pozycjonowanie należy traktować jako złożony proces, a jego poszczególne etapy prowadzą do osiągnięcia zamierzonego celu. Czynniki, wpływające na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google, działają na zasadzie naczyń połączonych. Aby pozycjonowanie strony okazało się skuteczne, nie można koncentrować się na pojedynczym etapie, ale należy działać kompleksowo. Tylko takie podejście gwarantuje systematyczne zwiększanie ruchu w witrynie dzięki pozycjonowaniu stron.
Nasi Klienci już na etapie wstępnych rozmów pytają jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty pozycjonowania strony. To pytanie jest bardzo często zadawane przez osoby, których strony pozycjonuje agencja SEO SEM, ale niestety nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi. Pierwsze rezultaty pozycjonowania mogą być widoczne na już po kilku dniach od momentu wdrożenia zaplanowanych działań, ale odczuwalne skutki można zauważyć po przeprowadzeniu optymalizacji na Twojej stronie internetowej. Na efekty pozycjonowania na konkretne słowa kluczowe trzeba poczekać nieco dłużej, nawet kilka miesięcy. Najlepsze wyniki pozycjonowania odnotowuje się po roku od rozpoczęcia realizowania strategii.
W obecnych czasach proces zakupowy najczęściej poprzedzony jest wyszukiwaniem produktów lub usług w Internecie. Większość internautów ufa wynikom wyszukiwania, ale zazwyczaj otwiera 7-10 stron, znajdujących się na czele listy dla konkretnego zapytania. Dlatego też Twoja strona internetowa powinna znaleźć się w pierwszej dziesiątce rankingu, tak, aby klient mógł Cię bardzo łatwo odnaleźć. Generowanie większego ruchu na stronie skutkuje zwiększeniem sprzedaży, a to przekłada się na efekty w postaci wzrostu zysków i zwrotu wydatków, poniesionych na pozycjonowanie.
Przed podjęciem usługi SEO, wielu Klientów zadaje sobie pytanie ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych. Jest to kwestia ustalana indywidualnie. Cena pozycjonowania w Poznaniu uzależniona jest od kilku czynników. Największy wpływ na pozycjonowanie ma branża, w której działa firma, ponieważ w większości cenę kształtują słowa kluczowe (ich konkurencyjność) na stronie i rodzaj promowanych usług bądź produktów. Budżet na pozycjonowanie będzie również uwarunkowany aktualnym stanem Twojej strony internetowej, jej popularności w sieci czy historii domeny. Poza tym koszt kampanii jest zależny także od stawek, określonych przez specjalistów SEO. Warto mieć na uwadze, że każda nowa publikacja treści na stronie będzie wymagała optymalizacji i dodatkowych kosztów.
Green Parrot to nieustannie rozwijający się zespół specjalistów SEO. Na bieżąco śledzimy zmieniające się trendy i doskonalimy skuteczny marketing internetowy. Dzięki pozycjonowaniu setek stron i wieloletniemu doświadczeniu zapewniamy naszym klientom widoczne efekty, wynikające z ich obecności w sieci. W szczególności koncentrujemy się na usługach takich jak pozycjonowanie stron internetowych Poznań, które umożliwiają lokalnym firmom zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach i dotarcie do klientów w ich najbliższym otoczeniu.
Naszym celem jest dążenie do poprawy usług internetowych, w tym efektywnego pozycjonowania stron internetowych, co jest kluczowe dla biznesów chcących zaistnieć w stolicy Wielkopolski. Działamy rzetelnie i uczciwie, zgodnie z zasadami etyki i bezpieczeństwa. Dobro i sukces naszych klientów stanowi dla nas najwyższą wartość. Staramy się działać profesjonalnie, ponieważ mamy świadomość, jakie konsekwencje niesie ze sobą każdy niepotrzebny błąd.
Najczęściej promocja firmy odbywa się za pomocą marketingu internetowego. Jako doświadczona agencja SEO rozumiemy zachowania konsumenckie w sieci i w odpowiedzi na nie jesteśmy w stanie zaproponować skuteczną i dopasowaną do Twoich potrzeb kampanię. Łączymy ze sobą różne czynności, ponieważ wychodzimy z założenia, że biznes wymaga kompleksowych usług. Dokładamy wszelkich starań, aby wizerunek Twojej firmy w Internecie był spójny, ponieważ to zdecyduje o rozpoznawalności Twojej marki i rosnącym zaufaniu potencjalnych klientów. Oferujemy działania SEO, które pomogą potencjalnym klientom odnaleźć Twoje usługi i produkty. Budujemy strategię marketingu internetowego, która skutecznie przyciąga klientów do Twojego biznesu. Wspólnie opracowujemy plan działania, procedury i usługi, które zwieńczą nasza współpracę obopólnymi korzyściami.
Ten typ pozycjonowania obejmuje czynności, które prowadzą do uzyskania przez Twoją stronę internetową wysokiej pozycji na liście wyszukiwania w danym regionie lub mieście. Dzięki lokalnemu pozycjonowaniu stron potencjalni klienci trafiają bezpośrednio do Twojej firmy, co pomaga w rozwijaniu działalności i budowaniu przewagi konkurencyjnej. Pozycjonowanie lokalne to szczególnie istotny element strategii dla firm działających w tym regionie, które chcą zwiększyć swoją widoczność i przyciągnąć lokalnych klientów. W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy kompleksowe usługi, takie jak optymalizacja techniczna strony, tworzenie treści dopasowanych do lokalnych zapytań, a także wsparcie w zarządzaniu wizytówką Google Moja Firma. Warto mieć na uwadze, że lokalne SEO to nie tylko odpowiednia optymalizacja strony, ale również założenie wizytówki w Google Moja Firma. Zawiera ona sporo informacji cennych dla internautów, w tym adres, numer kontaktowy, trasę dojazdu czy godziny otwarcia. Jeśli prowadzisz działalność w stolicy Wielkopolski i okolicach, skuteczne pozycjonowanie lokalne Poznań pozwoli Ci osiągnąć przewagę nad konkurencją i zdobyć więcej klientów.
Wyniki wyszukiwania w Google wyświetlane są na podstawie geolokalizacji użytkownika oraz w oparciu o historię jego zapytań. To sprawia, że są jak najbardziej trafione i odpowiadają potrzebom internauty. W sytuacji, gdy Twoja firma działa jedynie na terenie miasta lub w jego okolicach, postaw na lokalne pozycjonowanie. Jeśli natomiast prowadzisz sprzedaż ogólnopolską, optymalnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie pozycjonowanie globalne. Wybór rodzaju pozycjonowania jest niezwykle istotny nie tylko ze względu na różnicę w kosztach, ale również z uwagi na czas, potrzebny do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów.
Rynek e-commerce rozwija się w bardzo szybkim tempie, dlatego też sklep internetowy wymaga specjalnego podejścia do pozycjonowania. Dla serwisów z branży e-commerce niezbędne jest zarówno optymalizowanie treści, jak i troska o bezpieczeństwo klientów oraz szybkość ładowania się strony. Większość sklepów internetowych nie działa tylko na rynku regionalnym, ale poprzez lokalne pozycjonowanie stron internetowych buduje świadomość klientów o marce w obrębie konkretnego miasta. Osoby, poszukujące konkretnego produktu lub usługi w Poznaniu, w wynikach wyszukiwania trafiają bezpośrednio na sklep internetowy z siedzibą w okolicy.
Zapytania internautów stają się coraz bardziej szczegółowe i rozbudowane, a takie frazy nazywane są long tail. Ten rodzaj pozycjonowania stron internetowych jest obecnie jednym z najszybszych sposobów przeprowadzenia tego procesu, który dodatkowo daje długotrwałe efekty. Frazy long tail składają się z ponad dwóch słów kluczowych i charakteryzują się niższą konkurencyjnością.
Nieumiejętnie przeprowadzony proces pozycjonowania stron może skutkować komplikacjami. Wszystkie zmiany, zachodzące na stronie, muszą być wdrażane w fachowy sposób przez specjalistów SEO i SEM. Dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie tego zadania od samego początku agencji SEO SEM. Doświadczenie naszych specjalistów SEO sprawia, że na bieżąco podążają za zmieniającymi się algorytmami wyszukiwarki Google. Dbamy o swój rozwój, doskonalimy umiejętności i troszczymy się o wysoki poziom obsługi klienta. Oferujemy naszym klientom skuteczne pozycjonowanie stron www, które opieramy na indywidualnie opracowanej strategii. Przeprowadzane przez nas analizy sprawiają, że przygotowujemy konkretny plan działań, optymalny dla potrzeb Twojej firmy. Proponujemy rozwiązania, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych i oferujemy takie rozwiązania, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji.