Hitachi Partner Program to system benefitów dla partnerów biznesowych, zaprojektowany specjalnie na potrzeby marki Hitachi – światowego lidera w produkcji rozwiązań z zakresu klimatyzacji i ogrzewania. Agencja była odpowiedzialna za architekturę oraz wdrożenie projektu.
Innowacyjny, zautomatyzowany program lojalnościowy powstał z myślą o każdej firmie, która zawarła umowę partnerską na sprzedaż urządzeń Hitachi. Użytkownicy programu otrzymali dostęp do oferty nagród, w ramach której mogą wybierać produkty i usługi w oparciu o punkty zdobyte za zamówienia. W katalogu benefitów znajduje się między innymi kurs nurkowania, wyprawa off-road, lot szybowcem czy zabiegi spa.
Hitachi Partner Program jest dostępny z poziomu extranetu strony internetowej klimatyzacjahitachi.pl. Podczas każdej transakcji użytkownikom przyznawane są punkty, wymienne na określone produkty i usługi.
Oferta nagród została zaprojektowana i ustrukturyzowana według obrotów partnerów. W efekcie powstało kilka grup użytkowników – każda z dedykowanym zestawem dostępnych nagród.
Agencja przeprowadziła także integrację programu z systemem Johnson Contols, dzięki czemu możliwy jest bieżący monitoring zamówień oraz stała aktualizacja liczby przyznanych punktów, wymiennych na nagrody.
Dzięki automatyzacji większości procesów czas niezbędny na administrowanie programem lojalnościowym został ograniczony do minimum. Wprowadzanie kolejnych pozycji do oferty nagród oraz realizacja zamówionych benefitów również odbywa się automatycznie.
Wewnątrz systemu benefitów funkcjonują dodatkowe moduły promocyjne i motywacyjne, dające użytkownikom szansę na zwiększenie liczby zebranych dotąd punktów.
Taki model programu lojalnościowego generuje zaangażowanie odbiorców i wprowadza atmosferę grywalizacji. Podobnie jak bohaterowie gier komputerowych, użytkownicy pokonują poziomy zaawansowania – od MICRO do BIG – w zależności od liczby zebranych punktów.
Wprowadzenie Hitachi Partner Program to kolejny etap współpracy HVAC Hitachi z warszawską agencją. Zespół Green Parrot odpowiada także za zaprojektowanie i wdrożenie nowej strony internetowej
www.klimatyzacjahitachi.pl
dedykowanej polskim klientom oraz extranet przeznaczony dla dystrybutorów i instalatorów Hitachi.