Auto Żoliborz to autoryzowany dealer samochodów marki Opel. Firma istnieje na polskim rynku od 1994 roku i w tej chwili posiada trzy punkty dealerskie na terenie Warszawy i okolic. Każdy z oddziałów jest wyposażony w sklep z akcesoriami i częściami oraz wielostanowiskowy serwis mechaniczny. Jako marka dbająca o najwyższą jakość usług, Auto Żoliborz zdobyło zaufanie wielu klientów zarówno indywidualnych, jak i flotowych. Nie dziwi więc fakt, że firma sprzedaje ponad 3 tysiące nowych aut rocznie. Agencja Green Parrot była odpowiedzialna za projekt i wdrożenie strony internetowej dla całej sieci salonów. Głównym celem serwisu było wsparcie sprzedaży online. Strona wymagała też dostosowania do specyfiki branży samochodowej.
Nowa strona pozwala zaprezentować całą gamę dostępnych modeli aut oraz informować o aktualnych ofertach promocyjnych. Szczególnie interesującym elementem jest rozbudowana karta produktu, dzięki której użytkownik może poznać różne wersje i elementy wyposażenia wybranych modeli aut oraz wygodnie filtrować z bazy dostępnych samochodów. Dzięki szczegółowym i intuicyjnym parametrom korzystanie z karty produktu jest bardzo wygodne.
Do nowoczesnych rozwiązań należało także uruchomienie systemu obsługi sprzedaży aut używanych, który jest zintegrowany z najpopularniejszymi serwisami aukcyjnymi, tj. otomoto.pl, gratka.pl, autotrader.pl.
Agencja obsługuje firmę Auto Żoliborz już od ponad dwóch lat. W ramach współpracy zajmujemy się kompleksowymi działaniami w social media, prowadzeniem kampanii oraz organizacją okresowych akcji specjalnych.
Zobacz projekt online