#Pluxee Polska
 
        w projekcie
W świadomości wielu odbiorców wciąż funkcjonowała marka Sodexo, dlatego Pluxee musiało szybko zbudować swoją rozpoznawalność i utrwalić nową nazwę wśród klientów.
Konieczność prowadzenia działań dla ponad 15 różnych grup docelowych, w tym segmentów związanych z konkretnymi wydarzeniami branżowymi.
Wymóg generowania dużej liczby jakościowych leadów w warunkach sezonowości usług oraz różnorodnych celów biznesowych (od QL i MQL po transakcje e-commerce).
w kanałach preferowanych przez poszczególne Target Grupy.
czyli więcej użytkowników z realnym potencjałem konwersji.
które będą działać przez cały rok.
w szczycie sprzedażowym.
w oparciu o lead magnety mocno powiązane z wykorzystaniem produktu.
i zmaksymalizowanie liczby transakcji przez e-commerce.
dedykowane poszczególnym usługom Pluxee.
 
          wyprzedzając działania konkurencji.
 
          uwzględniając współpracę z wydawcami, kampanie w social mediach oraz email marketing.
 
           
           
  Za całościowy sukces kampanii od etapu warsztatów, poprzez powstawanie kreacji, egzekucję, SEO i raportowanie odpowiadali:
 
                           
                           
                          Zaczynała od prowadzenia pojedynczych kampanii, dziś zarządza kilkunastoosobowym zespołem i czuwa nad strategicznymi relacjami z kluczowymi klientami agencji. Managerka z helikopter view – potrafi jednocześnie patrzeć szeroko na procesy i szczegółowo na potrzeby zespołu oraz klientów. Przez lata pracy z międzynarodowymi markami nauczyła się, że w tej roli najważniejsze są zaufanie, elastyczność i szybkie reagowanie na zmiany. Lubi działać w dynamicznym tempie, wspierać ludzi w rozwoju i budować środowisko, w którym dobre pomysły mają przestrzeń, by dojrzewać.
 
            Jako Pluxee Polska współpracujemy z Green Parrot od 2023 roku. Przez czas naszej współpracy bardzo mocno zauważam i cenię w Green Parrot: profesjonalizm, zaangażowanie i elastyczne, pro klienckie podejście do nowych tematów i wyzwań, których w działaniach marketingowych, jak wiadomo, nie brakuje. Zespół Kasi, odpowiadający za współpracę z Pluxee Polska, tworzą ludzie pełni pasji i energii, z otwartymi głowami na nowe, nieszablonowe rozwiązania. To oczywiście sprawia, że współpracujemy na co dzień z czystą przyjemnością.